Linieafstand i mail

Hej!

Jeg er pludselig kommet i den situation, at jeg - når jeg skriver mails - kun kan skrive med dobbelt linieafstand - kan I hjælpe mig med at indstille til enkelt linieafstand - faktisk ligesom jeg skriver her?

v.h.

Jane

9 Kommentarer

Hej.

Ingen trøst at hente her - desværre.

Jeg er røget i nøjagtig det samme problem. Meget mystisk. Kan ikke se nogen steder hvor man kan ændre det.

Det startede i dag.

mvh

Jørgen

Hej Jane og Jørgen.

Der er to andre der har skrevet.

Jeg gætter derfor på at det er en midlertideg fejl.

Vent et par dage og skrive gerne igen om det så virker.

Jeg har i dag talt med tdc om problemet og de oplyste mig, at når jeg har dette problem med dobbelt linieafstand når jeg skal skrive mails,  skal jeg holde Ctrl samt shiftpilen nede samtidig når du trykker på linieskift.

Og det virker for mig.

tak til alle der har svaret  mig på mails om mit problem.

Venlig hilsen

Hans

Måske har Erik løsningen: Prøv at se her:

/t5/Mit-TDC/%C3%86ndring-af-linjeafstand-i-mails/m-p/140877#M12305

Hej I, der har samme problem, som jeg!

Enten kan man skrive, så man skifter til HTML i stedet for Tekst - eller også kan man trykke på CTRl + shift, når man skifter linieafstand; men det er ikke acceptabelt, at der ikke kan gøres noget, som systemet igen kan skrive normalt med enkelt linieafstand.  

Så jeg vil IKKE trykke accepter løsning.

Venlig hilsen

Jane

Jamen det er da i orden jane.

Næste gang bør du stille det som et forslag i kategorien "Forslag og ideer", så undgår du at andre kunder spilder deres tid med at finde en mulig løsning til dig. Gal humørikon

(Om jeg snart begriber, hvorfor jeg i det hele taget gider finde gamle tråde, for at svare på sprørgsmål som brugerne ikke selv gider finde dem?  Det eneste man har ud af det er sure opstød. Humørikon frustreret ;)

Hej.

Problemet kan være, at det ikke er meningen at man skal trykke på Enter hver gang, der ikke er mere plads på en linie. Man skal blot blive ved med at skrive løs, så ombrydes teksten automatisk.

Tryk på Enter markerer påbegyndelse på et nyt afsnit. Ved opstilling af tabeller m.m., hvor der er brug for tvunget linieskift uden påbegyndelse af nyt afsnit, kan man holde Shift nede når der trykkes på Enter.

Microsoft Word opfører sig på samme måde medmindre man ændrer på standardindstillingerne.

Hvordan skifter jeg linieafstand....kører med dobbelt...pludselig

nielma skrev:
Hvordan skifter jeg linieafstand....kører med dobbelt...pludselig

Se her. /t5/Mit-TDC/%C3%86ndring-af-linjeafstand-i-mails/m-p/141611#M12446

ellers MS_ERIK's indlæg lige over dit indlæg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@