Langsom webmail

Vil gerne høre, om andre YouSee kunder oplever det samme som jeg!

I de seneste par måneder har login tiden på min webmail varet omkring 30 sekunder. – Lang ventetid..!

Jeg har naturligvis henvendt mig til YouSee supporten, men de har endnu ikke kunnet løse problemet..!

Håber der er brugbare løsningsforslag blandt brugerne her, men inden I svarer, så her lidt om, hvad jeg allerede har gjort og en beskrivelse:

– Problemet er det samme på platforme som bærbar PC, IPad og Android mobil.

– Problemet er det samme i alle gængse browsere.

– Problemet er det samme, om jeg bruger 100 Mbit LAN, Wi-Fi eller mobil data.

– Webmail er ikke mere fyldt, end hvad den var før problemet opstod.

– Alt hvad der kan renses af af data, cache osv. er gjort.

...og det er altså kun YouSee webmail, der er problemet. Alt andet kører med normal hastighed.

Venlig hilsen

-Per-

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har lige prøvet. Fra jeg trykkede på webmail og efterfølgen på log ind, til jeg stod på mit webmail, gik der 14 sek.

Okay! Tak for svaret, som dog ikke giver mig en løsning..!

-Per-

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Enig, det var ikke nogen løsning, men en fortælling om, at det må være lokalt, når vi kan få to så forskellige resultater af samme handling.

Min forbindelse er trådløs 100/20.

Vi har igennem de sidste måneder haft samme problemr som Per
Hej.

Samme problem her de sidste mange måneder. Og problemet var det samme inden min mail blev flyttet fra TDC.dk til Yousee.dk.

Ja, problemet er også stadig det samme hos mig, – her efter tre kvart år.

Var idag i kontakt med en Yousee medarbejder, som stadig ikke kunne give svar på problemet. Ej heller svare mig på hvad Systemfejl, fejlkode 299 betyder..!

Har desuden fået et nyt problem, som Yousee indtil videre heller ikke har en løsning på!

Når jeg har været inaktiv på webmail i de sædvanlige 30 minutter, klikker jeg på Opdater, hvorefter jeg kommer til Log ind. Men når jeg klikker på Log ind, kommer jeg ikke ind på min webmail, men til Mit Yousee forsiden...!

Så kan jeg nærmest starter forfra med at skrive 'mail.yousee.dk' i browserens adressefelt..!

Beklager hvis spørgsmålet hører til i en anden tråd, men deler dette i en naturlig frustration..! :( 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
per_mail skrev:

Ja, problemet er også stadig det samme hos mig, – her efter tre kvart år.

Var idag i kontakt med en Yousee medarbejder, som stadig ikke kunne give svar på problemet. Ej heller svare mig på hvad Systemfejl, fejlkode 299 betyder..!

Har desuden fået et nyt problem, som Yousee indtil videre heller ikke har en løsning på!

Når jeg har været inaktiv på webmail i de sædvanlige 30 minutter, klikker jeg på Opdater, hvorefter jeg kommer til Log ind. Men når jeg klikker på Log ind, kommer jeg ikke ind på min webmail, men til Mit Yousee forsiden...!

Så kan jeg nærmest starter forfra med at skrive 'mail.yousee.dk' i browserens adressefelt..!

Beklager hvis spørgsmålet hører til i en anden tråd, men deler dette i en naturlig frustration..! :( 

Hej per_mail

Jeg håber du fik løst de udfordringer du beskrev her?

Hvad endte det med? :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P