Spørgsmål

Kundepleje?

• Deltager
  • 0 kommentarer
"Du har ændret dit mobil eller bredbåndsabonnement" fik jeg en mail om i dag og den "gave" på 20 GB som, at jeg fik for kort tid siden, blev uden videre annulleret gældende fra næste måned?!
Jfr. Yousee var det en fejl som der var opstået under sammenlægningen af TDC og Yousee som, at de naturligvis beklagede, men det stod ikke til ændring. ØV... men nu når jeg alligevel var i telefonisk kontakt, ville jeg lige høre hvorfor, at mit TDC/ Yousee play (igen, igen igen) ikke virkede.
Dette kunne den ellers flinke medarbejder ikke svare mig på, men han forsøgte at omstille mig efter en del venten, vendte han tilbage og fortalte mig, at han havde kedeligt nyt, da det var et generelt problem, og jeg selvfølgelig kunne bruge min min mobil eller PC i stedet.
Dette var jeg naturligvis svært utilfreds med, da når, at jeg skriver igen, igen, igen, er det fordi dette har været et periodisk problem i flere år med megen ringning/ skrivning frem og tilbage, flere weekender spoleret på at skulle være hjemme på et givent tidspunkt udstedt af TDC, udskiftning af boxe m.m.
Beskeden om hvornår problemet ville være løst var så inden for et kvartal, ikke timer, dage eller uger, men et KVARTAL!!!!???
Det skulle være så meget bedre med sammenlægningen af Yousee og TDC, men lige nu kan jeg ikke se det. Jeg forventer naturligvis en økonomisk kompensation, da TDC (igen) ikke kan leverer det produkt som, at jeg betaler en hel del penge for.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Green2

Jeg beklager at du ikke kan udnytte YouSee Musik fuldt ud.

Hvis det er i forhold til tv-boksen, så har vi rigtigt nok en fejl her og det er noget som der arbejdes på at få løst. At det har trukket ud er meget beklageligt.

Du er meget velkommen til at kontakte os nærmere via www.yousee.dk/kontakt, hvis du har behov for vores hjælp til YouSee Musik på andre platforme, men du er også selvfølgelig også velkommen til at stille dit spørgsmål her i YouSee Forum under Underholdnings-sektionen.

Jeg vil ønske god weekend herfra.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej igen

Jeg har netop fået en melding på, at den fejl på der var YouSee Musik på tv-boksen er rettet.

Der kan gå et par timer før ændringen når ud til alle.

God weekend endnu en gang :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P