Kundenr starter med 4

Jeg prøver at tilknyttet mit abonnement i selvbetjening. Mit abonnementnr. starter med 4 (og er ellers på 9 cifre) men jeg kan ikke tilknytte det.

Jeg taster selvfølgelig også mit telefonnr. der er tilknyttet abonnementet.

Hvordan skal det gøres?

5 Kommentarer

Hvis det ikke virker med dit 9-cifrede kontonummer, kan du eventuelt ringe til YouSee Kundeservice og bede dem om at oplyse dig om det er det rigtig kundenummer eller om dit abonnement er tilknyttet et andet selvbetjeningslogin allerede :-)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er det YouSee Mobil du mener?

Ja det abonnement jeg prøver at tilknytte mine sider er to mobilabonnementer på et kundenr.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når jeg går ind på "Mit YouSee Mobil", går jeg ind på YouSee mobil og logger på med mit mobilnr. og kode. Er koden glemt, er der hjælp at hente.

Mit YouSee Mobil login Log ind med dit mobil- eller mobil bredbåndsnummer og adgangskode

Mobil+ Mobilt Bredbånd

• Log in
Få hjælp til loginGlemt adgangskode? Send adgangskode via SMS
Send adgangskode via e-mailAdgangskode sendt til din emailSend adgangskodeTilbage til login
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

pefran skrev:
Ja det abonnement jeg prøver at tilknytte mine sider er to mobilabonnementer på et kundenr.

Det kan du godt, Telefon 1.Brugernavn = dens  nummer +  adgangskode. Telefon 2 = dens nummer + adgangskode, adgangskode kan godt være den samme for begge telefoner. Adgangskode skal starte med stort bokstav f.eks S ikke s.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)