Kun Preview af sange tilgængelige. Yousee Musik | YouSee Community
Spørgsmål

Kun Preview af sange tilgængelige. Yousee Musik

Jeg bruger Yousee Musik via min browser. Jeg har på det sidste oplevet at flere sange bliver "afkortet" til 30 sekund, som et slags preview til dem der ikke har købt adgang til tjenesten. Som eksempel, så kan jeg kun hører 30 sekund af Ed Sheeran's "The A-team", mens resten af "+" albummet er fuldt tilgængeligt. Generelt opstår problemet kun ved 1 eller 2 sange, mens resten af det givne album er fint.

Er der nogle der har oplevet lignede problem og/eller har en måde at fixe det på?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Moef01

Det bør kun ske, hvis du enten ikke er logget ind, eller er på en bruger, der ikke har rettigheder til musik.

Prøv evt. at logge ud og ind igen - derudover kan en sletning af cookies/midlertidige internetfiler også være et forsøg værd.

Stefan, YouSee Forum Team
Desværre afhjalp det ikke problemet. Det ser ud til, at det kun er sange af Ed Sheeran jeg har problemer med; "The A Team", "Photograph" og "Thinking out loud".
Omdømme 5
Badge +7
Det er ikke noget, jeg har kunnet genskabe. Fortsætter det, så tag meget gerne fat i vores support. Så må vi få kigget på din bruger. De kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar