Kreditnota | YouSee Community

Kreditnota

Hej TDC

Jeg har længe været en glad og tilfreds kunde hos jer, men var desværre nødt til at opsige mit abonnement qua at jeg er flyttet.
Jeg har betalt en regning d. 28.02.2015 via betalingsservice. Troede at regningerne kom bagud, men har efterfølgende fået en kreditnota på 523,50 som dækker perioden for marts måned.

Jeg bliver bedt om at gå ind og indtaste oplysninger på jeres side, men nu fortæller den at jeg ikke har noget tilgode og det måske er modregnet i skyldige poster.

Jeg har ingen skyldige poster hos jer, tværtimod har jeg penge til gode, som I oplyser mig om.

Hvordan får jeg dem, når jeg ikke kan logge ind og indtaste oplysninger.

I må gerne lave en bankoverførsel til mit konto nummer, alternativt kan I få min adresse og udstede en check.

Med venlig hilsen
Thomas Kjeldsen

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej thomas

Jeg tror du har glemt at læse forumteamets velkomst tråd.

/t5/Om-TDC-Forum/Velkommen-til-TDC-Forum/td-p/149717

Du skriver i et kundeforum og andre kunder kan ikke se i TDC's systemer.  Jeg ved at ens selvbetjening bliver nedlagt i det øjeblik man ikke længere er kunde, og derfor er din eneste mulighed at kontakte kundeservice, for at få klarhed over hvad der er sket.   

Jeg fik også en kreditnota engang, men det viste sig at jeg manglede at betale bagud for en måneds abonnement. Måske er der skedet det samme for dig.  Prøv at ringe til dem. 

Hej Maja

Tak for dit svar

Troede faktisk at TDC's medarbejdere tjekkede herinde fra tid til anden Glad humørikon

Ringer til dem i morgen og hører hvad der er sket Glad humørikon

Omdømme 1
Go' ide.

Det gør de også men de yder ikke en til en hjælp. 

De stder hvor de kan se et svar kan hjælpe mange, kan det ske de går ind og svarer, hvis der ikke er brugere der har svaret inden for et overskueligt tidsrum. 

Krydser fingre for at du får klarhed for hvad der er sket.  Glad humørikon

Besvar