Kontaktpersoner | YouSee Community
Spørgsmål

Kontaktpersoner

Hvordan sorterer man i kontaktpersoner, f.eks. når der står et nummer foran navnet. eks : 1 - 2 - 3 osv. ? bruges i foreninger mm. Hvordan søges efter specifikt navn ?

Nb. den nye opsætning forekommer ikke brugervenlig.

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej hesbjergvej7

Der er nogle indstillinger, der skal laves igen, da de ikke kan flyttes. Du kan finde hjælp til det her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/brug/mail-tutorial

Stefan, YouSee Forum Team
Undskyld, - men vejledningen siger ikke meget for den almindelige bruger, - måske for nørden ?

Jeg kan ikke se nogen steder hvordan kontaktpersoner kan sorteres i given rækkefølge.

Torben Nielsen
Sortering i kontaktpersoner.

Skal det tolkes således, at der ikke er hjælp og vejledning at hente fra Yousee til et sådan ret enkelt spørgsmål ?

Er jeg den eneste der ikke kan finde ud af problem / spørgsmål stillet for en måned siden?

Kan meddele at vi har brugt timer på at taste oplysninger på kontaktpersoner ind i det nye YouSee mailsystem dersom oplysningerne fra det gamle system ikke kunne overføres. Det er kritisabelt at der ikke er sikret en problemfri overgang for kunden, inden et nyt system sættes igang.

Torben Nielsen
Omdømme 7
Badge +7
Yousee har valgt alfabetisk sortering. Bruger ikke webmail meget, og kan ikke finde nogen måde at ændre det på. Der er dog genveje til alle dem som starter med f.eks. T.
Badge
Det er et ikke-svar, der kommer fra Stefan. Spørgsmålet er, hvordan man sorterer kontaktpersoner alfabetisk. Slangefar skriver, at YouSee har valgt alfabetisk, i så fald er det ikke efter det alfabet, jeg har lært i skolen.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg er ked af at sige kontakter sorteres alfabetisk her efter efternavn, fornavn, og jeg har ikke ændret noget, da jeg stort set ikke bruger YouSee webmail. Når man opretter nye kontakter er der muligheden ude til venstre "Arkiver som:". Har ikke selv prøvet den, men den kan måske noget af det trådstarter leder efter.

Besvar