Spørgsmål

kontakt til Yousee

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er der nogen der ved hvordan det er muligt at komme i kontakt med Yousee chat..?!?

Hvis man nu er én af dem der ikke gider registrere sig på et udenlandsk kommercielt site som FB, og ikke gider vente 10 dage på skriftligt svar, og heller ikke synes det er rimeligt at sætte en time + af til det telefonisk - så burde det været muligt at chatte med dem.... muligheden omtales da osse sporadisk her og der, men et link til det kan kan ikke søge sig frem til ....

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
byng skrev:

Er der nogen der ved hvordan det er muligt at komme i kontakt med Yousee chat..?!?

Hvis man nu er én af dem der ikke gider registrere sig på et udenlandsk kommercielt site som FB, og ikke gider vente 10 dage på skriftligt svar, og heller ikke synes det er rimeligt at sætte en time + af til det telefonisk - så burde det været muligt at chatte med dem.... muligheden omtales da osse sporadisk her og der, men et link til det kan kan ikke søge sig frem til ....

Den kommer automatisk frem, når du er inde på men det kan være, de ikke har servicen længere. Iøvrigt mener jeg, det kun var login og bredbånd spørgsmål
Omdømme 5
Badge +5
Hej byng

Du kan komme i kontakt med chatten via denne side:

Log ind i Selvbetjening
ikke korrekt, desværre....
send venligst et link direkte hele vejen...
Omdømme 7
Badge +4
Det er ikke noget link, men nu kom beskeden frem
Omdømme 7
Badge +4
Her er det
Omdømme 7
Badge +6
Chatten kan som der står KUN bruges i forbindelse med Log In eller bredbånd spørgsmål. Så hvis det drejer sig om andet, så er hurtigste måde via telefon eller FB.
- det fandt jeg osse lige ud af ved at afprøve det - men tak
Hej Yousee

Min tv hele sort skærmen og har gjort søge opdater programmer. Men det stadig sort skærmen.
Bemærker jeg er døv og kan ikke ring til support, derfor kun skriver her

hils
Lasse
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der kan hjælpes herfra, så må der vides mere om problemet, er der e.v.t en fejl som kræver at You See skal se på det, så skal der tages kontakt til dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)