Spørgsmål

Køb af mobiltelefon besværlig behandling af eksisterende kunder

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg vil gerne købe en ny mobil. Den gamle er slidt og træt.

Jeg logger ind i Mit Yousee. Det går uden problemer.
Jeg vil gerne købe en mobil. Efter jeg har valgt og trykket køb, springer siden tilbage til mobil valg siden. Der er ikke registreret noget på Yousee, har spurgt et menneske.
Hvis jeg nu IKKE logger ind i Mit Yousee, så kommer jeg videre til en ny side, hvor købet kan fortsætte.
Hvorfor er det en ulempe at være eksisterende kunde, når man skal købe, altså bruge penge? Det forstår jeg ikke?
Internettet giver ikke nogen kundefordel, hvis man som eksisterende kunde skal til at brænde benzin af for at finde en Yousee-butik.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvorfor købe hos en udbyder, de fås billigere eller til samme pris andre steder, og medmindre der købes kontant i en butik, så skal man have nyt abonnement/nummer.
Omdømme 7
Badge +6
De kan også fås billigere hvis det ikke gør noget at de er brugt. Her har eks. Blue City tonsvis af smartphones at vælge imellem, fordi de smartphones for en del mennesker også har udviklet sig til noget der bare skal udskiftes med jævne mellemrum.
https://www.bluecity.dk/elektronik/telefoner.html
Omdømme 6
Badge +7
Hej PWSM

Hvad endte det med her? Fik du bestilt via hjemmesiden eller blev fejlen ved at være der?

Hvis det sker efter nulstilling af browser, så synes jeg det skal fejlmeldes til vores udviklere via support.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)