Spørgsmål

Klage over lukning af emailkonto

Har hængt 20 minutter i røret for at få svar på hvorfor jeg ikke kan logge ind på min emailkonto. Får at vide at den er låst i 180dage, men det kan vist ikke passe. Bliver stillet om til nogen der angiveligt ved mere. Jo den er god nok, alle dine emails fra det sidste årti er væk. Forretningsforbindelser, private kontakter, kvitteringer, kontrakter, al kommunikation væk, borte forsvundet. Ingen backup. Underligt, men sådan er det. Nu er det fordi man skal logge ind mindst hver 60 dage - min browserhistorik viser login for 23 dage siden. Nå så er det ikke det. Hæng lige på et øjeblik jeg spørger lige en anden. Lidt beroligende musik. Ingen forstår hvad der er sket, men det står med sikkerhed ikke til at ændre. Hvor skal jeg klage? På hjemmesiden! Hvad med teleankenævnet eller forbrugerstyrelsen som der står i betingelserne? Jeg spørger lige en kollega, jo så er det teleankenævnet. Tak. Lige tilsidst, hvordan vil jeg bedømme damen i telefonens support uden at lade det farve af situationens alvor. Middel, intet mere eller mindre end forventeligt. Jeg er sikker på at du passer dit job som du skal. Nå videre til teleanke.dk. "HUSK at du SKAL have klaget skriftligt til dit teleskab og de skal have svaret på din klage. Hvis de ikke har svaret indenfor rimelig tid – typisk op til 3 måneder, kan du dog godt klage til os." Tilbage til yousee.dk. Hvor er monstro den skriftlige klageadgang. Rode rundt. Ingen oplagte kandidater, så vi prøver dette alvidende forum. Hvor er klageadgangen?

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
http://yousee.dk/kontakt/klage.aspx
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Søg og du skal finde. Den er her: http://yousee.dk/kontakt/klage/klageformular.aspx
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 70975 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg forstår ikke, at du kan have mails fra 10 år i din webmail. Der kan trods alt kun være 1000 stk

Har du aldrig brugt outlook eller et andet mailprogram?

I stedet for at være så fokuseret på at klage, så skriv til postmaster og se om din konto reelt er væk
postmaster@abuse.mail.dk
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg blander mig lige lidt.

Det lyder som en lidt kedelig situation, og ud fra det du skriver, kunne det lyde som om, at din mail på en eller anden måde er blevet lukket - det kan der være mange årsager til, men det burde vi kunne finde ud af, hvis du kontakter vores support. Det er dog ikke sikkert, at det der har ligget i indbakken kan genskabes, men det afhænger lidt af, hvor langt i luknings-fasen, din mail er kommet.

Vores klagebehandling kan fanges på det link, som du har fået lidt længere oppe, men i første omgang vil jeg dog anbefale dig at prøve med vores support en gang mere - det kan jeg selvfølgelig ikke tvinge dig til, så det er helt op til dig.

Hvad angår postmaster, så er det nogle meget bestemte ting, der kan hjælpes med den vej, og dette er ikke noget, de ville kunne klare der. Det kan du læse om her: http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=34817

Håber der kan findes en løsning på det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P