Kan modtage, men ikke sende mails - har fungeret i mange år, men problem opstod for et par dage siden. | YouSee Community
Svar

Kan modtage, men ikke sende mails - har fungeret i mange år, men problem opstod for et par dage siden.

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.
Outlook denne besked:
Emne: test
Sendt:14-04-2019 10:34

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'povl.joergensen@mail.dk' den 14-04-2019 10:34
550 5.6.0 message considered spam, se forklaring her http://tele.dk/23428

Via webmail
Kunne ikke sende meddelelse: mail.SEND_FAILURE
method: [unknown]
msg: SMTP server reported: MESSAGE_NOT_DELIVERED
code: mail.SEND_FAILURE
detail: soap:Sender
trace: qtp335471116-187140:1555232709246:b9c31ba4b8cef6b7
request:
Body: {
SendMsgRequest: {
_jsns: "urn:zimbraMail",
m: {
e: [
// [0]:
{
a: "povl.joergensen@mail.dk",
t: "t"
},
// [1]:
{
a: "povl.joergensen@mail.dk",
t: "f"
}
],
idnt: "916a3d99-9cbf-47e7-9bb8-ac81b496237f",
mp: [
// [0]:
{
ct: "multipart/alternative",
mp: [
// [0]:
{
content: {
_content: ""
},
ct: "text/plain"
},
// [1]:
{
content: {
_content: "<html><body></body></html>"
},
ct: "text/html"
}
]
}
],
su: {
_content: "test"
}
},
suid: 1555232710115
}
},
Header: {
context: {
_jsns: "urn:zimbra",
account: {
_content: "povl.joergensen@mail.dk",
by: "name"
},
authToken: "(removed)",
csrfToken: "0_da02b84a15b8013523b367d3d090efd4fd92a03d",
session: {
_content: 150071,
id: 150071
},
userAgent: {
name: "ZimbraWebClient - GC73 (Win)",
version: "8.8.8_GA_1703"
}
}
}
icon

Bedste svar af Slangefar 14 april 2019, 16:00

Du kan sende mail fra din Gmail til Postmaster. Læs Postmaster siden grundigt inden du skriver, og løs problemet med f.eks. virus ellers lukker TDC hurtigt igen for udgående mail.
Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Sender du mange mails indenfor kort tid betragtes du vist af YouSee som spammer. Spørg YouSee på Facebook om hvor meget der må sendes. Hvis du laver et nyhedsbrev, så brug en service som f.eks. Mailchimp. Jeg vil tro din konto er lukket nu for udgående mail. Så vidt jeg husker kan kontoen åbnes af https://postmaster.tdc.dk
Omdømme 7
Badge +7
Laver du ikke et nyhedsbrev kan du være ramt af en virus som spammer. Du bør derfor måske virusscanne din computer grundigt.
Tak for svar. Svaret lyder sandsynligt, da jeg i den seneste uge har modtaget en lang række mails fra Amazon.de om at jeg har anmeldt en lang række varer (hvilket jeg ikke har gjort.., så jeg har bedt dem om at lukke min konto..) Min Yousee mailkonto har i mange år videresendt mine mails til min Gmailkonto (lettere at søge i.) - det har sikkert afstedkommet at disse mange Amazon mails er videresendt i hurtig rækkefølge. Da jeg ikke kan sende mails (til Postmaster) prøvede jeg at ringe til TDC, men her mente man at alt så fornuftigt ud..
Omdømme 7
Badge +7
Du kan sende mail fra din Gmail til Postmaster. Læs Postmaster siden grundigt inden du skriver, og løs problemet med f.eks. virus ellers lukker TDC hurtigt igen for udgående mail.
Tak for dit fine svar. Jeg skrev til postmaster, hørte ingenting, men nu, dvs i dag kl 15, virker afsendelsen af mails igen..mvh
Omdømme 7
Badge +7
Ja, Postmaster svarer normalt ikke, men lukker bare op for udgående mail. Husk nu at sikre det ikke sker igen!

Besvar