Svar

Kan men oprette undermapper i web-mail ?

Er det ikke muligt at oprette undermapper til mapper man selv har oprettet ?
mvh Carsten
icon

Bedste svar af Slangefar 10 oktober 2018, 10:53

Nej, det kan kun ske med Mapper og Opret, og derfor kun op til og med 50 mapper under hindanden. YouSee er ved at opdatere maildelen, og om det kommer snarligt aner jeg ikke. Har lige fået en mail om, at jeg vil få op til 2GB i YouSee webmail. Hvad skal jeg dog bruge al den plads til :-)

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nej, det kan kun ske med Mapper og Opret, og derfor kun op til og med 50 mapper under hindanden. YouSee er ved at opdatere maildelen, og om det kommer snarligt aner jeg ikke. Har lige fået en mail om, at jeg vil få op til 2GB i YouSee webmail. Hvad skal jeg dog bruge al den plads til :-)
Jeg har fået samme mail, men der er ingen vilkår tilknyttet. Jeg er stadig på 250 MB-boksen, da jeg ikke har takket ja til vilkårene for 1 GB.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg går ikke op i deres vilkår, da jeg stort set ikke bruger kontoen bortset fra lidt test af og til. At bruge mail fra en internenet udbyder er ikke mig, da jeg gennem årene har skiftet en del. Jeg vil tro, at jeg har været coax kunde hos TDC/Yousee 3 gange efterhånden. Jeg bruger lige nu:

1. Til det seriøse protonmail.com
2. Til det useriøse gmail.com
3. Til skrammel godstart.dk

Alle 3 ovenstående er gratis i basis udgaven.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)