Kan ikke tilknytte abonnement | YouSee Community

Kan ikke tilknytte abonnement


Kan ikke forstå hvorfor det skal være et problem at kunne tilknytte et abonnement som jeg har haft i 6 år på?
Har fået en ekstra regning på 53kr som hedder ikke inkluderet i abonnent men jeg har intet brugt og fri SMS MMS, udlandstelefoni osv?
Og så er det iøvrigt pisse besværligt at finde brugbar viden på hjemmesiden! Videoer mig her og der, nej tak vil bare kunne kontakte eller sende en besked til en medarbejder, men nej den side viser tilfældigvis ERROR!
Føj en ringe service?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Husk at der er Mit YouSee og mit YouSee Mobil. Abonnementer under det ene kan ikke ses under det andet. Altså er mobilabonnement helt for sig selv.
Tror også jeg har prøvet, for en sikkerheds skyld hvad er linket?
Omdømme 7
Badge +7
Prøv her: https://yousee.dk/mobil/selvbetjening/
Så var det det rigtige men stadig uden held? Den skriver der er opstået en fejl og de beklager ulejligheden?
Omdømme 3
Badge +2
Hej Mrvo79

Hvis du stadig oplever problemer, så vil jeg foreslå at du kontakter os, så vi kan finde fejlen og få det rettet til.

Du kan finde vores kontaktoplysninger her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar