Kan ikke slette mailadresse. | YouSee Community
Svar

Kan ikke slette mailadresse.

Nu har jeg ventet et halvt år på at kunne slette en af mine mailadresser. I har lovet at det snart sker i over et halvt år.
Elendigt service over for Jeres kunder, og over for mig der har været ansat i TDC i 32 år. Jeg græmmes. I har sat en af mine mailadresser som primær. Det er den jeg vil slette da jeg får masser af spam. Før kunne jeg udskifte samtlige mailadresser med nye, det er også slut. hvad sker der for Jer?
Kunne jeg ikke snart blive hjulpet?
Med snart uvenlig hilsen
Arne Pedersen
icon

Bedste svar af User306 6 april 2019, 14:22

Den mail som du plejer at bruge, hvis den står som alias til den mail du vil slette skal du gør din alias mail til en separat. Da kan du slette den mail som du ikke bruger mere.

Har du ikke den mail som du plejer at bruge, inde under Mailindstillinger på Mit Yousee, skal du prøve enten at oprette ny mail, som så bliver den mail du altid har brugt - eller du kan prøve at tilknytte den mail som du altid plejer at bruge. Tilknytningsfunktionen ligger i bunden af menuen Mailindstillinger, hvor der står som link "det kan du gøre ved at klikke her" noget i den dur.

Hvis du har prøvet punkt et med at slette den gamle mail, kan der godt gå noget tid før den bliver fjernet fra systemet.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej arnesyd2

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Hvis du logger ind på Mit YouSee og trykker på Mailindstillinger ude til højre, skulle du gerne få mulighed for at administrere de mailadresser, som du bruger.

Håber det hjælper dig videre. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Det er nu meget godt, jeg har bare ikke den samme side som du på min skærm. På min skærm øverst oppe, er der ingen Mailindstillinger til højre, men der står Menu og en rund ring med 3 striber. Til venstre står der mit Yousee, samt plads til mit billede. Og i midten blot Yousee. intet andet.
Mvh Arne
Omdømme 7
Badge +7
Hej Arne

Det er faktisk i venstre side - beklager.

Du kan se et billede af det på denne side (trin 3/6)
Prøv nu at være seriøs. Hvordan sletter jeg min mail og opretter en ny. I har sat den mail jeg ønsker at slette som primær mail. Den skal udskiftes til en anden.
Den mail som du plejer at bruge, hvis den står som alias til den mail du vil slette skal du gør din alias mail til en separat. Da kan du slette den mail som du ikke bruger mere.

Har du ikke den mail som du plejer at bruge, inde under Mailindstillinger på Mit Yousee, skal du prøve enten at oprette ny mail, som så bliver den mail du altid har brugt - eller du kan prøve at tilknytte den mail som du altid plejer at bruge. Tilknytningsfunktionen ligger i bunden af menuen Mailindstillinger, hvor der står som link "det kan du gøre ved at klikke her" noget i den dur.

Hvis du har prøvet punkt et med at slette den gamle mail, kan der godt gå noget tid før den bliver fjernet fra systemet.

Besvar