Spørgsmål

Kan ikke sende mails med Incredimail 2.5

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg købte Incredimail 2.5 i maj måned 2017. Jeg har før kørt med Incredimail og HAR kunnet afsende mails. Nu kan jeg ikke sende dem. Får hele tiden denne fejlmeddelse : 550 5.6.0 Lone CR or LF in body (see RFC2822 section 2.3). TDC/YOUSEE er IKKE til meget hjælp, de siger at de ikke yder mailsupport til eksterne mailprogrammer, kun Microsoft. Har PRØVET at downloade mailsupport, men den afhjælper kun problemer med Microsofts mailprogrammer, men det virker ikke engang på dem. Jeg har haft Webmail siden 2001, dengang det var det gratis. Nu vil jeg bruge min Incredimail 2.5 fordi jeg kan personalisere mine mails, end den kedelige mail, man normalt afsender. Mit styresystem er Windows 10. Jeg har prøvet alle tænkelige og utænkelige måder til at ændre på port indstillingerne som er pop3.mail.dk port: 587 og udgående som er asmtp.mail. dk port: 110 og med krydset i kræver servergodkendelse. HJÆLP MIG

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Indgående: pop3.yousee.dk, port 995, SSL kryptering
Udgående: asmtp.yousee.dk, port 587 med TLS kryptering eller port 465 med SSL kryptering
Brugernavn er din mail adresse og pasword er det du bruger på webmail
Hej Slangefar.

Jeg har lige prøvet de angivne indstillinger, men intet hjælper.
Omdømme 7
Badge +7
I nogen mail systemer skal man vælge mellem IMAP og POP3 ved indgående mail. Henter man mail fra YouSee skal der vælges POP3.
Da jeg satte mailen op var det med pop3. Har haft computer siden 1983. Rigtig pc siden 1993.
Omdømme 7
Badge +6
Den fejl skyldes at Incredimail ganske enkelt er et ustabilt mail program, jeg kender godt det rent ud sagt ustabile lorte program.

Det har en fejl i dets programmering, som de aldrig har fået styr på, for den er bare vandret videre fra version til version af mail programmet.
Eneste løsning: Fjern programmet og installere det igen helt fra bunden af.

Men løser ikke problemet, det er kun et spørgsmål om tid inden den fejl pludselig opstår igen, for det er en fejl du aldrig vil komme af med.
Så reelt er du bedre tjent med at holde dig til et ganske almindeligt mail program, der kun kan sende "kedelige mails".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)