Svar

Kan ikke sende eller videresende eller slette emails?

Hej!
Jeg har siden i fredags ikke kunne sende eller videre sende emails, jeg kan heller ikke slette emails. Hvad kan problemmet værer og hvordan kan jeg løse det.
Jeg kan godt modtage emails..
Mvh Jan
icon

Bedste svar af janbhauge2 7 marts 2017, 10:09

Hej Stefan
Jamen det der skete var at den grønne sletteknap ikke virkede når man klikkede på den, og når jeg forsøgte at videresende åbnede der et nyt vindue som normalt bare uden indhold af den gamle mail og uden mulighe d for a tskrive en tekst. Jeg ryddede lidt op på computeren igår og downloadede ny java version og skiftede det lille batterie der holder klokken kørende inde i computer. Her til morgen virker min mailbox som normalt igen, jeg kan både slette og sende emails som normalt...
På forhånd tak..
:D

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Jan

Kunne se, du manglede et svar.

Kan du fortælle, hvad der sker, når du forsøger at sende/videresende mails? Får du en fejlmelding eller andet?

Så kan det være, der sidder en bruger med en idé til, hvad årsagen kan være.
Hej Stefan
Jamen det der skete var at den grønne sletteknap ikke virkede når man klikkede på den, og når jeg forsøgte at videresende åbnede der et nyt vindue som normalt bare uden indhold af den gamle mail og uden mulighe d for a tskrive en tekst. Jeg ryddede lidt op på computeren igår og downloadede ny java version og skiftede det lille batterie der holder klokken kørende inde i computer. Her til morgen virker min mailbox som normalt igen, jeg kan både slette og sende emails som normalt...
På forhånd tak..
:D
Omdømme 5
Badge +4
Hej Jan,

Tusind tak for din tilbagemelding - og perfekt, at problemet blev løst!

Jeg markerer lige din seneste kommentar som værende det bedste svar - så kan vi sætte låg på "sagen" :)

Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P