Spørgsmål

Kan ikke oprette nyt emne

Jeg får følgende meget kryptiske fejl når jeg prøver at oprette et nyt emne: "The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form." Det er siden lykkedes mig at oprette et simpelt prøveinlæg uden problemer. Nu prøver jeg så at oprette et indlæg om at jeg ikke kunne oprette et indlæg...

PS: Okay, så langt så godt. Jeg vil prøve at lave mit oprindelige indlæg som et svar på denne tråd.

PPS: Det lykkedes mig at tilføje mit oprindelige indlæg som et svar, men jeg kan stadig ikke oprette et nyt emne med brødteksten fra nedenstående...

PPPS: Jeg fik en ny fejl da jeg prøvede igen, fjernede to punktummer, og så lykkedes det. Bagefter kunne jeg redigere og tilføje dem igen...

1 Kommentar

Jeg fik følgende fejl da jeg prøvede at skifte min adgangskode: "Din eksisterende adgangskode passer ikke."

Den eksisterende kode var indtastet korrekt. Den nye kode var på 16 tegn og indeholdt specialtegn; jeg lavede en ny kode uden specialtegn og kunne nu gemme ændringen.

Hverken kravene til adgangskoden eller fejlmeddelelsen nævner specialtegn, så det var rent held at det lykkedes mig selv at løse problemet. Det er problematisk at få en vildledende fejl når man prøver at skifte adgangskode, og det er heller ikke smart at forbyde specialtegn - slet ikke uden at advare om det først.

Nå, men i det mindste blokerer YouSee ikke kodeordshuskere (*host* NemID *host*)...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)