Kan ikke oprette mere end 1 mailadresse YouSee Webmail | YouSee Community
Spørgsmål

Kan ikke oprette mere end 1 mailadresse YouSee Webmail

Badge +1
Har i månedsvis forsøgt at oprette flere mailadresser i YouSee Webmail på den nye platform.
Når jeg åbner mailindstillinger, står der: du har oprettet 1 af dine 5 tilgængelige mailadresser.
Har beholdt 2 alias mailadresser fra min oprindelige hoved mail hos YouSee.
I forbindelse med overflytningen har YouSee givet mig en ny hoved mail. Derfor vil jer gerne oprette en ny mail med egen indbakke. Jeg får hele tiden denne fejl i rødt bånd forneden: Internal Server Error.
Kundeservice kan ikke hjælpe mig. De mener jeg har for mange mail? Jeg har slettet nogle gamle alias, men kan være i tvivl om, hvorvidt YouSee sletter disse mail i deres system - hvis ikke, kan det jo være disse gamle mail, der spærrer for oprettelse af en ny mail.
Er der hjælp at hente i dette forum?
Venlig hilsen fra Pawell

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg prøvede lige og fik også fejlen "Internal Server Error". Jeg har bare en mail adresse og har haft et alias, som nu er slettet via Mailindstillinger på Mit YouSee. Jeg tror desværre ikke YouSee nye mail er kommet helt på plads endnu 😉
Badge +1
Hej Slangefar
Det kunne være fint, hvis YouSee ville/kunne oplyse os brugere af deres Web mail om, hvornår de forventer at det hele virker efter hensigten.
Uvisheden er næsten det værste.
Godt nytår
Omdømme 2
Badge
Jeg får denne besked under indstillinger:

"Der er nye funktioner og lagerplads på vej.
I begyndelsen af 2019 bliver din mail opgraderet - og indtil da kan du desværre ikke ændre dine indstillinger.
Er der ændringer, der ikke kan vente? Så er du velkommen til at skrive til os her: https://you.c.dk/kontakt-mail - vi finder en løsning indenfor tre dage.
Klik her for at komme tilbage.
Fejlnummer: 470"

Under driftsinformation på min adresse: fejl på webmail, 1 opdatering d. 7. december, og nu er vi nået til 7. opdatering med forventet afslutning i morgen :8

Og synes også at informationsniveauet er dybt kritisabelt 😠
Badge +1
Godt Nytår Quasimodo Guide
Når jeg vælger Indstillinger - får jeg denne besked:
"Vi kan i øjeblikket ikke vise dig dine indstillinger for driftsinformation
Vi arbejder på at løse problemet."
Du skriver, at du får besked om en opgradering først i 2019. Det forstår jeg ikke, for jeg er overflyttet til den nye platform, og har gennem nogen tid fået en besked om, at jeg ikke kunne bruge mine Mailindstillinger før efter 15. dec. 2018. Jeg kan stadig ikke oprette en ny mail...
Det siges ude i byen, at YouSee har 1700 mand siddende klar til at hjælpe, men når jeg ringer, er det ikke lykkedes mig at få kontakt til bare én:? person, der ville/kunne hjælpe mig med dette problem.:?

Besvar