Kan ikke modtage "reset password" mails fra linked in | YouSee Community
Spørgsmål

Kan ikke modtage "reset password" mails fra linked in


Hej

Jeg kan ikke modtage "reset password" mails fra linked in. Jeg modtager alle de andre notifikationsmails derfra. Jeg har været inde på deres hjælpesider, og det tyder på, at de sender disse passwordmails fra en anden e-mail adresse end de almindelige notifikationsmails. Hvilket kan forklare hvorfor jeg får den ene type, men ikke den anden.
Jeg har prøvet alt det linkedin foreslår, og det eneste der er tilbage er, at min mail udbyder (altså yousee) bouncer deres mails. Hvordan kan jeg finde ud af det?

På forhånd tak

PS.
Ja, jeg har tjekket min spamfolder 😉

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +6
Hej rasmusl7

Kunne se, du manglede et svar.

Det er ikke lige en problemstilling, vi er stødt på før. Har du prøvet at tage fat i Linkedin? Simpelthen for at sikre, at den mail kommer korrekt afsted fra dem.

I sidste ende kan vores support oprette en sag på det, hvis det er sikkert, den er blevet sendt, og de kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar