Kan ikke modtage mails | YouSee Community
Spørgsmål

Kan ikke modtage mails

• 11 januar 2019
  • 1 kommentar
  • 74 visninger

Siden Yousee opgraderede deres mailprogram har jeg kun haft problemer. Nu kan jeg ikke modtage mails. Det vil sige - de spammails jeg nåede af få blokkeret i spamfilteret går fint i "spamkassen" men de de mails jeg skal modtage kommer ikke. Sender jeg en mail til mig selv virker det som det skal, men jeg modtager den ikke i indbakken. Det er uanset om det er på computeren, mobiltelefonen eller på en anden computer via Yousees`s webmailprogram. Har gentagende gange ringet til Yousee, men dem som sidder ved telefonerne aner ikke noget om dette mailprogram. Har nogen her et godt bud?
Vh. John Nielsen

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge +1
Hej John

Jeg kan se, at du mangler et svar på dit indlæg, så jeg træder lige til. 🙂

Det lyder godt nok mærkeligt, at du slet ikke skulle kunne modtage mails på din YouSee-mail - især, hvis du også oplever problemet inde på vores webmail.

Hvis du ikke oplever problemer med at tilgå selve indbakken på den pågældende mailadresse, kunne det godt lyde, som noget der skal fejlmeldes hos vores mailteam. Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform, er det desværre nok ikke noget, vi kan hjælpe med her.

Vores mailteam kan bl.a. kontaktes gennem vores kontaktformular under Teknisk Support -> YouSee Mail, og jeg vil anbefale dig at gå denne vej ind og så om muligt vælge "Chat med os". Så ser de nærmere på det derfra. 🙂

Hav en god dag.

Anna
YouSee Forum Team

Besvar