Kan ikke genkendes som kunde ved køb af mobil online.

Er der nogen der kan hjælpe med en løsning på følgende problem:
Jeg ønsker at købe en mobil online. Når jeg vil købe den kan systemet ikke genkende mig som nuværende kunde. Jeg har prøvet flere forskellige kombinationer uden held. Jeg har snakket med yousee butik som henviste mig til kundeservice. Så ringede jeg til kundeservice der henviste mig til butikken. Jeg vil ikke oprette mig som ny kunde, da vi er en stor familie med mange abonnementer og derfor flere rabatordninger jeg gerne stadig vil benytte mig af. Jeg kunne godt købe mobilen i butikken men den er ikke på lager, og så er jeg bare typen, der gerne vil sidde og kigge på det stille og roligt der hjemme

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Du er vel klar over, at hvis der ikke ønskes at skifte nummer/abonement, så er det kun via kontant køb i butik at det undgås.
Jeg har samme problem og har haft det i månedsvis. Uanset hvilken browser jeg benytter kan min mobilnummer ikke genkendes som kunde.
Omdømme 5
Badge +4
Hejsa,

Jeg har haft fat i nogle af vores ansvarlige for at høre hvorfor denne fejl opstår. De fortæller, at denne "fejlbesked" kan opstå af flere årsager:

1. Vær sikker på, at du benytter det rigtige CPR-nummer. Hvis dit mobilnummer f.eks. står i din samlevers navn, så er det dét CPR-nummer du skal bruge ved bestilling af ny telefon.
2. Har du hemmelig adresse, så er det desværre ikke muligt at bestille online. Du kan her finde hjælp i en af vores butikker - medbring endelig billede ID.

Hvis du benytter det rette CPR-nummer og ikke har hemmelig adresse, så skriv endelig en privatbesked til mig, så får jeg det lige undersøgt lidt nærmere med de ansvarlige :)

Vh
Nikolaj
Ahhhhh jeg har jo hemmelig adresse. :)
Tusind tak!!!
Omdømme 5
Badge +7
Hej PDonhou

Markér gerne "Bedste svar" (løsning) her i tråden, hvis du kunne bruge et af ovenstående :)

Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere nemmere at finde løsninger og svar her på forummet med samme problemstilling :)
Nikolaj skrev:

Hejsa,

Jeg har haft fat i nogle af vores ansvarlige for at høre hvorfor denne fejl opstår. De fortæller, at denne "fejlbesked" kan opstå af flere årsager:

1. Vær sikker på, at du benytter det rigtige CPR-nummer. Hvis dit mobilnummer f.eks. står i din samlevers navn, så er det dét CPR-nummer du skal bruge ved bestilling af ny telefon.
2. Har du hemmelig adresse, så er det desværre ikke muligt at bestille online. Du kan her finde hjælp i en af vores butikker - medbring endelig billede ID.

Hvis du benytter det rette CPR-nummer og ikke har hemmelig adresse, så skriv endelig en privatbesked til mig, så får jeg det lige undersøgt lidt nærmere med de ansvarlige :)

Vh
Nikolaj

Hej Nikolaj
Jeg står med sammen problem som ovenstående men vi har hverken hemmelig adresse og det korrekte cpr nr bliver også anvendt. Vi har to tlf (familie abbonnoment) men ingen af dem bliver genkendt?!
Mvh Monica

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P