Spørgsmål

Kan ikke fjerne "panel" i højre side af skræmen på PC..!

Vil ikke udelukke at det er en "fejl 47".. men..

Når jeg flytter skærmen over til min eksterme skærm, så kommer det her skide panel op - og det er så ikke til at fjerne - heller ikke selvom jeg trækker skærmen retur til min laptop igen.. eneste vej til at komme af med det igen, er ved at gå væk fra udsendelsen, og starte forfra. Hvis jeg så gør det på laptop, så kommer det fint uden panelet. Hvis jeg derimod gør det på den eksterne skræm - så kommer panelte frem igen..

Det har aldrig før været et problem..

What to do..

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +3
Jeg kan faktisk fremkalde fejlen på en stationær PC, som naturligvis har en ekstern skærm. Hvis man kører YouSee TV og Film i et vindue og formindsker bredden af vinduet, så popper panelet frem, og det kan kun fjernes ved at lukke for kanalen og starte den igen. Den normale tænd/sluk-mulighed for panelet mangler. Det hjælper ikke at gøre vinduets bredde større igen.

Hvis vinduets bredde er for smal når YouSee TV og Film startes, får man samme problem med panelet, er bredden meget smal vises panelet under TV-billedet som var det på en mobiltelefon.

Formodningen er så at når du skifter skærm fra din labtops indbyggede skærm til en ekstern skærm har de to skærme ikke samme format, hvilket forvirrer den kørende YouSee TV og Film på samme måde som når vinduesbredden reduceres.

Det formodes derfor at problemet ikke opstår såfremt der skiftes skærm til ekstern skærm (og indbygget skærm slukkes) inden YouSee TV og Film startes. Sørg endvidere for at browservinduet på den eksterne skærm har en stor bredde, eventuelt vises i fuldskærm.

Hvis indbygget skærm og ekstern skærm er tændt samtidig og de to skærme ikke har samme opløsning (f.eks. at begge skærme har opløsningen 1920 x 1080) kan man på begge skærme få et forringet skærmbillede, da samme billede i samme opløsning skal kunne vises på begge skærme. Problemet er størst hvis den ene skærm er i formatet 4:3 og den anden 16:9.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)