Spørgsmål

Kan ikke ændre mine Frit valg kanaler på mit yousee!

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke få vist/eller ændre mine Frit valg kanaler via Mit yousee. Jeg har søgt efter om der findes flere login men intet kommer frem. Og når jeg trykker på Mine frit valg kanaler kommer der intet frem. Hvordan kan jeg få det til at fungere? Det lykkedes mig at få det frem den 1. gang jeg oprettede mig men har ikke kunne gøre noget siden da. ( var vist i foråret sidste år )
Mvh Pia

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har lige prøvet at gå ind på mine valgfrie, (Bland selv 10) og det virker uden problemer, kan se hvad der haves og se hvad der kan vælges
Omdømme 5
Badge +2
Det er desværre ikke til at vide, hvornår tingene virker på netop denne feature. Den har ikke virket hos alle brugere. Hos mig er der gået helt kage i mine BlandSelv kanaler, det seneste halve år.

Jeg kan f.eks. se alle børnekanalerne, selv om jeg har fravagt dem. Lige så med TCM og enkelte andre. Desuden kan jeg nu se Cmore Stars, selv om jeg ikke har valgt den - da den slet ikke er på listen, over dem jeg kan vælge.
Jeg har opgivet, efter flere henvendelser til uduelige kundeservicemedarbejdere, at kontakte YouSee.
Sørgeligt og desværre symptomatisk for YouSee. Det er ikke altid, at jo større - jo bedre !

Mvh.
Omdømme 7
Badge +3
Bentzin skrev:

Det er desværre ikke til at vide, hvornår tingene virker på netop denne feature. Den har ikke virket hos alle brugere. Hos mig er der gået helt kage i mine BlandSelv kanaler, det seneste halve år.

Jeg kan f.eks. se alle børnekanalerne, selv om jeg har fravagt dem. Lige så med TCM og enkelte andre. Desuden kan jeg nu se Cmore Stars, selv om jeg ikke har valgt den - da den slet ikke er på listen, over dem jeg kan vælge.
Jeg har opgivet, efter flere henvendelser til uduelige kundeservicemedarbejdere, at kontakte YouSee.
Sørgeligt og desværre symptomatisk for YouSee. Det er ikke altid, at jo større - jo bedre !

Mvh.

Nej, det er ikke sådan med teknik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)