Svar

Jeg undrer mig over der ingen nyheder er fra Yousee siden 18.04.16, for 7 måneder siden

Omdømme 7
Badge +4
  • Vismand
  • 3947 kommentarer
Jeg undrer mig over der ingen nyheder er fra Yousee siden 18.04.16, når man trykker på "nyheder" linket helt i bunden af https://yousee.dk/

https://yousee.dk/nyheder/overblik.aspx#ml=footer_I-hjemmet_nederst-linklinje_nyheder

Der er da sket meget hos Yousee de sidste 7 måneder, som kunne have stået der samt fra den 18.04.16 og tilbage til sommeren 2015

Er det kun mig der undrer mig ?

"Seneste nyheder

18/04 2016
Ny tv-boks fra YouSee - fra live til tidsforskudt tv
Med YouSee's nye tv-boks bliver det nu endnu nemmere at se film, serier og on demand-tv når det passer dig.

17/12 2015
Mere Golf med C More Golf
C More har sikret sig de skandinaviske rettigheder til at vise den amerikanske PGA Tour i de kommende år. Dette danner rammen om en helt ny tv-kanal C More Golf.

16/09 2015
Problemer med YouSee Tv & Film app'en efter opdatering til iOS 9?
Nogle kunder kan opleve problemer med YouSee Tv & Film-appen efter at have opdateret til iOS 9

30/06 2015
Ændringer i kanaludbuddet
Vi siger velkommen til 2 nye kanaler, og vi siger farvel til nogle andre.

10/06 2015
Værsgo Danmark
Vi har sat farten op - og ladet prisen stå!"
icon

Bedste svar af Nikolaj 20 januar 2017, 10:43

Hej Mich og Per,

Jeg kan godt forstå at I undrer jer!

Vi er lige nu i gang med at finde ud af, hvordan nyhedssiden skal fungere fremadrettet, da det ikke er optimalt at ingen lige nu opdaterer den.

Jeg har talt med vores ansvarlige som vil tage den op og se, hvordan vi fremadrettet skal bruge denne side - forhåbentlig kommer der snart en afklaring :)

Beklager forvirringen - og god weekend til jer begge.

Vh

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Nogen mener måske det er sjovere at sende gammeldags breve ud til folk i stedet for. Sådan noget som de kanal ændringer og sluk af FM fik vi som "snail mail".
Andet nyt er man tilsyneladende nød til at få igennem digitalt.tv, hvor Bo er oppe på dupperne med den slags.
Reelt så ser jeg den nyhedsside på yousee.dk som værende totalt ubrugelig og anvender den derfor aldrig, fordi der uhyre sjældent lægges noget op.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Mich og Per,

Vi er lige nu i gang med at finde ud af, hvordan nyhedssiden skal fungere fremadrettet, da det ikke er optimalt at ingen lige nu opdaterer den.

Jeg har talt med vores ansvarlige som vil tage den op og se, hvordan vi fremadrettet skal bruge denne side - forhåbentlig kommer der snart en afklaring :)

Vh
Omdømme 7
Badge +4
Måske Yousee skulle anvende denne side til at informere i stedet for at man henter nyhederne på digitalt.tv, recordere.dk, flatpanels.dk m.m..

Det kunne jo også være, de kunder som brokker sig over at abonnementerne stiger hele tiden, eller bare brokker sig i al almindelighed var lidt mere forstående, hvis de så, hvad der skete i firmaet, f.eks. også når der kom nye TV kanaler, nye HD kanaler, større ogmeget efterspurgte forbedringer på Humax boksen, højere internet hastigheder o.s.v..

Også god weekend til dig og Forum Teamet
Omdømme 7
Badge +4
Nikolaj skrev:

Hej Mich og Per,

Vh

Nu er der snart gået 2 uger

Kan ikke se noget om ændringerne der er trådt i kraft idag for alle de kunder, der får signal fra centralerne i Svendborg, Slagelse og Randers. Og endnu flere hver eneste dag.

Her tænker jeg på

1. 4 nye DR HD kanaler
2. 24 TV kanaler, der bliver opgraderet til endnu bedre HD billede (12Mbit)
3. Måske andre ændringer

Og her tænker jeg især på jeres nyhedsside, som ikke er blevet opdateret i snart et år
https://yousee.dk/nyheder/overblik.aspx#ml=footer_I-hjemmet_nederst-linklinje_nyheder

Men selv denne her er ikke opdateret
https://forum.yousee.dk/nyheder-18

Yousee, hvorfor bruger i ikke anledningen til at komme med nogle positive nyheder efter den enorme shitstorm I har haft omkring årsskiftet ?

Jeres markedsføring er bare ikke særlig god.

Nyheder/forbedinger/ændringer i et "professionelt kommunikationsvikrsomhed" som man skal finde hos andre nyheds sites

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)