Jeg kan ikke modtage E-mail

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej!
da min Vista computer blev ødelagt af et hackerangreb ,er jeg nødt til at bruge min Windows XP Home Edition . Når jeg sender e-mails på Outlook Express får jeg konstant følgende meddelelse:
Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for mine konti XXXX@mail.dk, XXXX@privat.dk,
XXXX@postkasse.com, XXXX@loveletters.dk og XXXX@mail.dk ,alle med samme TDC password XXXXXX.

Fejlkoden : 0x800CCC0F (hele tiden!)
Heller ej kan jeg modtage eller sende e-mails fra det lige installerede mailkontgo XXXX@hotmail.com ,hvor jeg også hele tiden får samme fejlkode, som ovennævnt og mit forsøg om at bruge Thunderbird går heller ikke alt for godt.
Min Protokol er POP3
Port er 110 og udg.serv er er 587 (asmtp) .
Outlook Express6 har til for nylig altid gnidningsløst funktioneret og jeg spørger ,hvorfor jeg nu har disse problemer.
Det ærgerlige er, at jeg skal sende vigtige e-mail meddelelser og modtage svaret ,og det kan nu dagelang ikke lade sig gøre.. Hvad kan der gøres for at få dette problem løst?
jeg er registreret som XXXX hos TDC
Med venlig hilsen
Edwin den Boer

Redigeret for personlige oplysninger. - Ulf

5 Kommentarer

Omdømme 4
Hej mischa.

( et hurtigt gæt)

Skift adgangskode på mail.

Sæt evt. opsætningen igen.

Venlig hilsen

Trumle.

Omdømme 1
Hej.

For brugernes egen skyld må der ikke skrives private personlige oplysninger i indlæggene, der jo er tilgængelige for alle med internetadgang. Du bør ændre dit indlæg således at email-adresserne camoufleres til f.eks. xxxxx@xx, og den adgangskode, du også har skrevet, bør du omgående ændre til noget andet. Jeg kan desværre ikke foretage rettelserne for dig.

Hvis de nævnte mailadresser er mailkonti, du har hos TDC, så prøv om TDC Webmail virker (webadresse: mail.tdc.dk), og for din Hotmail-konto, så prøv webadgangen (webadresse: outlook.dk eller outlook.com), indtil mailklienten på din computer kommer til at virke.

Omdømme 1
hej mischa

Jeg har indberette dit indlæg til forumteamet, med disse ord:  

Mange personlige oplysninger, sågar med et pasword. Brugeren kan ikke selv rette dem efter kun 2 indlæg. vh maja

Hej!

Efter  jeg har bedt jer for ikke så længe siden automatisk at genoprette min mailkonto hos jer og evt. reparare mine 5 mailkonti hos jer, gik det hele some smurt. Jeg kunne både modtage og sende mails igen via Outlook Express & på min gamle Windows XP Home Edition, men de seneste dage er det galt igen. Ganske vist har jeg kunnet sende mails, men det er meget lidt som jeg modtager og når jeg f.x. kigger på Gmail, som jeg har som alternativ mailadresse vrimler det for modtagne mails.

Jeg vil imidlertid gerne benytte mig af Outlook Express &,jeg er mest vant til at omgås, men jeg har bemærket at så snart jeg bruger den, dukker følgende op : Runtime erro 216 at 00FF5286 . Mon dette kan være årsagen at Outlook Express6 ikke kører som den skal? Da jeg tjekkede mine e-mailkonti , opdagede jeg at porten 110 var ændret til 995 og jeg aner ikke, hvem det er ansvarlig for disse ændringer. Jeg aner heller ikke hvordan jeg kan fjerne ovennævnte runtime error.

Spørgsmål: er jeg nu igen nødt til at bede jer om at genoprette min mailkonto på Windows XP Home Edition og

at få kontrolleret mine 5 mailadresser, hvoraf bimsa@mail.dk bruges som standard ? Og hvorfor virker de øvrige 4 mailadresser ikke for at modtage post?

Jeg håber, at I vil kunne sige mig, hvad jeg eventuelt selv kan gøre, men jeg så naturligvis helst, at I en gang for alle ville kunne installere min mailkonto hos jer uden at den forstyrres af al mulige mærkelige problemer.

Med venlig hilsen

Edwin den Boer

Omdømme 2
Du snakker ikke med TDC her.... det er et bruger til bruger forum.

Den fejl du angiver betyder højest sandsynligt at der er en fejl i din installation af Outlook Express. Vel at mærke en fejl der er på din maskine. Så det er kun dig der kan gøre noget ved den.

Egentlig er du heldig, for du skal skifte NU! Windows XP og Outlook Express er begge udgået og understøttes ikke mere af Microsoft. Det betyder med andre ord, at der ikke er beskyttelse af dine data mere.

Få et nyt OS på maskinen og skift så til den Gmail du allrede åbenbart bruger.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)