Svar

Jeg kan ikke modtage E-mail

når jeg vil hente E-mail kommer denne fejl, jeg ahr opsat efter TDC hjemmeside jeg bruger Outlock 2007

er der nogen der kan hjælpe ??

Log på serveren til indgående post (POP3): Der opstod timeout i handlingen, inden der kom svar fra serveren til modtagelse (POP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.

icon

Bedste svar af Rabo 11 september 2013, 13:02

En af vores superbrugere MajaH, gjorde mig opmærksom på nedenstående tråd, hvor andre også har oplevet problemer med Outlook 2007, så jeg vil foreslå dig at tage et kig der, da det måske kan være årsag til problemet du oplever:

/t5/Mit-TDC/Kan-ikke-sende-mails-i-Outlook-2007/m-p/123920

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej have-163

Hvis det er sat korrekt op i følge http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19960, kan antivirus eller firewall i nogle tilfælde volde problemer.

Antivirus kan sættes op til at scanne ind og udgående post, hvorved posten modtages og sendes igennem antivirusprogrammet, men hvis der opstår en fejl i antivirusprogrammet, kan det resultere i fejlen du beskriver.

En måde at teste på om det er antivirus eller firewall der blokerer, er at deaktivere dem midlertidigt, men det er selvfølgelig på eget ansvar.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

En af vores superbrugere MajaH, gjorde mig opmærksom på nedenstående tråd, hvor andre også har oplevet problemer med Outlook 2007, så jeg vil foreslå dig at tage et kig der, da det måske kan være årsag til problemet du oplever:

/t5/Mit-TDC/Kan-ikke-sende-mails-i-Outlook-2007/m-p/123920

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg har løst opgaven

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$