Jeg kan ikke ikke sende mails

• Deltager
  • 3 kommentarer
Min bærbare med Vista får følgende fejlmeddelse:

Der er opstået en ukendt fejl. Emne 'prøve', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '421 4.7.1 (178.21.88.203) http://pmaster.tdc.dk/authbl.pl?ip=178.21.88.203', Port: 587, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 421, Fejlnummer: 0x800CCC67

Hjælp, hjælp!

Har en stationær, hvor der ingen problemer er?

Er der nogen, der kan hjælpe?

10 Kommentarer

Hej funder

Er du helt sikker på at du har kopieret linket rigtigt ind i dit indlæg?

Når jeg klikker på det får jeg denne sætning: Linket er ikke gyldigt. Check for stavefejl.

Det er korrekt. Jeg har meldt fejlen for brudt link.

Her kan du se hvad der er galt:

/t5/Forum-bloggen/Spamhaus-og-Zbot-Fejl-ved-afsendelse-af-post/ba-p/130333

Hej

Jeg har fulgt rådene i linket - prøvet "kaspersky" ingen inficerede filer fundet.

Hvad nu?

På forhånd tak

hvis du har prøvet alt hvad der står i blog-indlæget, kan jeg desværre ikke hjælpe yderlligere.  

Kan andre brugere hjælpe her?

Hej.

Linket er næsten rigtigt, men der er kommet en apostrof med der ikke skal være der.

Prøv dette: http://pmaster.tdc.dk/authbl.pl?ip=178.21.88.203

Når TDC sender en fejlmeddelelse ud, skal linket i den fejlmeddelelse ikke være næsten rigtig. 

Den skal være helt rigtig. Kunderne skal ikke gætte sig frem til, om der er en apostrof for meget eller for lidt. 

Derfor har jeg meldt fejlen.

Jeg har prøvet linket - fulgt instrukserne med succes - så nu afventer jeg en time eller to, så burde jeg kunne sende mails igen - håber jeg.

- på forhånd tak.

Hurra hurra - det virker! - jeg kan sende mail igen!!!

Tak for hjælpen - mest til MS-Erik.

Fair nok - men så bør du jo også markere din tråd for løst.

jeg har lige koebt en surface 2 pro og jeg kan ikke faa outlook 2013 til at sende men kun modtage mail. jeg bor i australien jeg ved ikke om det har noget med ip adresen at goere naar man er fra udlandet men det virker fint paa min gamle laptop. Jrg er 100 % sikker paa opsaetningnen er rigtig da jeg har fulgt vejledningen paa tdcs hjemmeside for opsaetning i outlook 2013.

please help

andersln

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)