Jeg kan ikke få adgang til min TDC Mail

Hej, 

Nu har jeg siden torsdag ikke kunnet se min mailboks. Jeg kan godt logge ind, men jeg kommer ikke videre efter jeg er logget ind. Der står ikke hvorfor, jeg ikke har adgang, så jeg ville lige høre om der er noget jeg kan gøre ved dette? Er ret afhængig af min mail, så er lidt ked af ikke at kunne se dem! 

Håber I kan hjælpe? 

12 Kommentarer

Hej

Der er desværre fejl på webmail. TDC arbejder på at få udberet fejlen, men jeg kan ikke sige hvornår det bliver løst.

Når du kan komme ind igen, kan du oprette en gmail og få den til at hente mail på tdc's server.

Mange tak for hjælpen! Jeg håber dog snart det bliver løst, da jeg venter nogle vigtige mails, som jeg ikke kan se

Kan du forklare mig hvordan jeg får det flyttet over på en gmail, når mailen virker igen? 

På forhånd tak for hjælpen! 

Hvis du har en gmail, skal du logge ind. Klik på tandhjulet oppe til højre under dit gmail-profilbillede.
klik på indstillinger > Konto og import > Indstillinger - Tjek email fra andre pop-konti  og klik på Tilføj en anden emailadresse som du ejer.  

Skriv din tdc mailadrese  og Jeg vil gætte på du kan bruge opsætningen som anbefales til Windows live mail 2012  (Jeg ville have sat et link her til manuel opsætning, men får at vide jeg har sat en ugyldigt link, og har desværre ikke tid til at prøver at få det til at virke.)
Hvis ikke det er sådan kan jeg ikke hjælpe yderligere. 
ps Prøv at søge på "manuel opsætning" på tdcs websider.
TDC har altid fejl..

Sandokan skrev:

TDC har altid fejl..

Hej Sandokan
Vil du være rar at oprette din egen tråd, istedet for at skrive useriøse indlæg i andres tråde. Tak! Glad humørikon

Hej

Jeg kan ikke få forbindelse til min mail konto, der skrives, mailboks kan ikke læses, fejlkode 501,

kan I hjælpe ?

Hej Elektrikkeren

Dette er Louises tråd og hun har mærket tråden som værende løst. 

Det er altid godt at oprette sin egen tråd, da man derved får mulighed for at markere sin tråd som løst. 

Du har fejl 501, Og det tyder også på at der er midlertideg fejl på webmail.

Prøv igen senere. 

Her er et opslag på facebook over fejl 501: Se her.

Det kan jeg heller ikke. Det må være en fejl. Det virkede fint i går aftes, men i dag går den bare til en side on webmail. Er der andre der oplever det samme?

Det ser ud til at virke igen nu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P