Jeg fucking brækker mig over det her lorte produkt

Er jeg den eneste der ofte har problemer med ikke at kunne se webtv? Den har det med at skrive jeg ikke har  adgang til den valgte kanal lige meget hvillken kanal jeg vælger og når det virker kan jeg se dem alle. Nogen gange skal jeg være logget ud for at kunne se noget, hvor fanden er logikken i det?

Jeg sidder bag en høj og stabil opkobling, men når det gælder webtv sker det for ofte at det ikke virker. Måske 4 til 5 gange hver 14. dag.

3 Kommentarer

Nå, efter at have kigget på lidt tråde her i forummet er jeg ikke den eneste der ofte oplever disse problemer. Er godt klar over ingen af Jer rigtig kan hjælpe, der er ikke meget andet at gøre end at vente på det virker. Ret surt når ens tv'er er pakket ned grundet flytning.

ligesom her... det sker nu så tit at vi vil afslutte vores abo med tdc i morgen...

Det er som om der er problemer på flere områder... Jeg har fået TDC-play TV& Film pakke. Det fremgår også tydeligt af hjemmesiden, at det har jeg.

MEN når jeg går over på 'TDCplay Film & TV-pakke' siden så har jeg pludelig ikke adgang fordi jeg ikke har et login! JEG ER LOGGET IND!! Fat det dog maskine!

Det er sket hver eneste gang jeg har prøvet det.

TDC you have a problem! Netflix og Viaplay har aldig lavet så meget rod i det for mig -Aldrig!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)