Spørgsmål

Jeg er IKKE kunde hos YouSee ifølge mit YouSee


Når jeg forsøger at ændre tv pakke, skifte bredbåndforbindelse etc. fortæller mit YouSee mig at jeg ikke er kunde.
Jeg har skrevet til YouSee kundeservice men de har givet mig et ubrugeligt svar.

Du har allerede den højeste hastighed du kan få på din adresse (jeg har 300/60 Mbit og anlægget er etableret i 2017)

Jeg synes YouSee kundeservice bliver dårligere og dårligere.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Bloppy_tdc

Jeg beklager, at du får den viste fejlbesked, når du rent faktisk har kundeforhold hos YouSee.

Det er noget vi skal have fejlmeldt, så tag gerne fat i teknisk support igen, så vi kan få taget hånd om sagen. Dertil vil jeg anbefale at kontakte kundeservice efterfølgende, så de manuelt kan hjælpe med, at taste den ønskede ordre.

Kontakt os

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)