Spørgsmål

Irriterinde og ikke-brugervenlig mail

Jeg er død træt af, at når jeg logger ind og er gået ind på min standard e-mail så skal jeg helt tilbage til startsiden for at skift over til min anden mail. Før i tiden kunne jeg skifte over til min anden mailadresse når jeg var inde i min egen mailbox.

Samtidig irritere det mig grænseløst at udseendet på min mailbox er ændret så det hele virker meget uoverskueligt. Jeg ville meget gerne tilbage til sådan som det var før da det for mig var meget mere brugervenligt.

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Den nuværende webmail fra YouSee kan både køre som en AJAX og HTML side. Standard er AJAX og du kunne prøve om HTML udgaven passer dig bedre.
Har nu prøvet at sætte den til HTML udgaven, det blev lidt bedre, men jeg er stadig ikke tilfreds med udseende og brugerfladen for jeg skal stadig helt ud af mailboxen for at skifte over til min anden mailbox.
Omdømme 7
Badge +7
Der er tale om op til 5 uafhængige mail konti, og derfor skal du desværre ud for at skifte konto.
Ok, og tak for både svar og assistance...
Det er ret irriterende at jeg på min bærbare kun kan åbne webmail i html standardprogram, der kan jeg ikke fjerne uønskede spammails, kun slette dem. I øvrigt vælter det ind med disse irriterende spammails efter opgraderingen af Web mailen. Overvejer at finde en anden internetudbyder
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken browser bruger du?
Windows 10
Omdømme 7
Badge +7
Windows 10 er ikke en browser.
Nej men Microsoft Edge som vel er standard i Windows 10 . Jeg har prøvet google crome uden det har hjulpet. Men på min gamle stationære med Windows 7 er mailprogrammet mere brugervenligt
Omdømme 7
Badge +7
Hej sole

Du skal følge denne guide, som skal skulle passe til det udseende webmailen har i en browser i Windows 10.
Hej Kasper, den måde at tilføje spammails på i standardudgaven Html findes ikke på min bærbare pc, kun på min gamle stationære med Windows 7 og google croome. Er det mon Windows 10 er er problemet; sole
Omdømme 7
Badge +7
Hej sole

Det var mærkeligt. Hvilken browser bruger du?

Måske har Slangefar et bud også.
Omdømme 7
Badge +7
Lånte fruens blærbar med Windows 10. Chrome i sidste udgave virker fint med både AJAX og HTML udgaven af YouSee webmail.

AJAX: Højreklik på mailen og vælg "Marker som spam"
HTML: Marker mail, tryk listen "Handling", vælg "Spam" på listen

Prøvede også Edge med AJAX udgaven og det virkede også fint. Kunne ikke kommer ind på HTML udgaven af YouSee webmail.
Hej Kasper og slangefar. I opsætningen i min webmail er den sat til Ajax, men på min bærbare kommer den i html standardudgave. Min bærbare Lenovo er med windows 10 og browser er Edge, har prøvet google croome, men det er ikke bedre. sole