Ipad mail

• 2ve
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har mail på PC og har nu sat op på Ipad.

Min mand og jeg har fælles webmail med hver sin adresse + en fælles. Vi modtager ikke hinandens mails på PC / MAC pga. regel om at der ikke skal stå den andens adresse .

Jeg kan ikke finde ud af at lave en tilsvarende regel på min Ipad.

Hvem ved hvordan?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 2ve

Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener. Så jeg spørger lige lidt ind til dit spørgsmål, med nogle spørgsmål Glad humørikon

Når du skriver at I har fælles webmail, så henter I mail på hver sit mail alias, hvoraf man kan have 5 tilknyttet sit abonnement. Det forstår jeg. 

Så henter I hver jeres mail - er det så på hver sin computer?

Eller samme computer, men fra 2 forskellige profiler på samme computer?

Hvis du vil sætte det op på en iPad - er det så en fælles iPad, eller er det hver jeres iPad?

Hvis det er en fælles iPad - forstår jeg nemlig ikke dit spørgsmål. Der er jo kun et mail program på iPad'en - så hvordan vil du lave en regel der?

Jeg holder øje med dit svar her og får dig svaret så snart jeg kan, efter det kommer

Hilsen

Nej, vi har hver sin PC og der fungerer det fint med en  regel der siger "hvis der i feltet til er navnet "XXNN" så hent ikke osv... men der er ikke tilsvarende i IPad mail, og jeg vil gerne undgå min mands mails i min IPad. Den er kun min!

2ve

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P