Svar

Ipad mail

Hej !

Hvordan kan det være jeg ikke kan se flere af mine mail´s på webmail når jeg går ind via min Ipad?

problemet er formegentlig opstået omkring 31-01-14.

Et andet generelt problem med Webmail er jeg ikke kan se teksten ude i højre side , dette er ikke bare på Ipad med også på andre pc´er.

Hilsen Torben

icon

Bedste svar af TorbenHansen 8 februar 2014, 18:44

Tak for tippet Glad humørikon

Inden jeg læste dit sidste indlæg havde jeg prøvet at lave et nyt password , men stadig samme besked. Så fik jeg læst ordentlig i Mail hjælp , hvis jeg ændrede password i Webmailèn , skulle jeg også ændre det i min outlook ! Så skal jeg love for jeg fik mail`s på Ipad´en Glad humørikon , så nu får jeg travlt med at slette !

Endnu en gang tusind tak for hjælpen !

Med venlig hilsen Torben

Se original

5 Kommentarer

Jeg har selv opdaget fejlen vedr manglende Webmail, det var en fejl 40 Glad humørikon

Men det med teksten vil jeg stadig gerne ha´svar på !

Torben

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej TobenHansen

Fint nok, du selv løste den første del af dit spørgsmål Glad humørikon

Den anden del, vil jeg stille et "modspørgsmål":

Hvorfor bruger du webmail på din iPad?

Det er rimeligt nemt at sætte TDC mail op i iPad'ens mail program, nemlig. Og så kan du se hele teksten.

Hvorfor du ikke ser hele teksten på din iPad, ved jeg faktisk ikke. Kan du trække hen, så det kommer frem, eller er det bare skjult uden mulighed for at trække det frem?

Hjælper det at vende iPad, så den ligger ned?

Hilsen

Glad humørikon jeg har faktisk prøvet at opsætte den på IPad, men det er løbet ud i sandet efter den meddeler : kan ikke hente post , brugernavn eller adgangskode er forkert.

Vedr. Webmail , nej jeg han ikke ' trække teksten ud ' så den kan læses, og jeg bruger altid IPad'en på den lange led, men det er det samme hvis jeg tjekker webmail på min pc .

Hilsen Torben
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Torben

Jamen - du skal lave en ny kode til mail. Hvis du kan logge på webmail, kan du også lave ny kode til din mail. Husk, at brugernavnet er din mail adresse (jeg antager det er en TDC mail adresse?) og så er kodeordet formentlig det samme som du logger på webmail med - men det kan dog være anderledes. 

(Hvis fejlen er, at brugernavn eller kode er forkert, så er det fordi det ER forkert. Så hvis du er HELT sikker på du taster email adresse som brugernavn og koden rigtigt, er det fordi du ikke bruger den rigtige kode. Derfor jeg opfordrer dig til at ændre den)

Hvilken browser bruger du, når du læser webmail?

Når jeg tester min webmail hos TDC, er det ikke strukket, nogle steder. Det kan selvfølgelig være, hvis du kører med ekstrem lav skærmopløsning, men du burde i givet fald stadig kunne skrolle ud i siden.

God weekend 

Tak for tippet Glad humørikon

Inden jeg læste dit sidste indlæg havde jeg prøvet at lave et nyt password , men stadig samme besked. Så fik jeg læst ordentlig i Mail hjælp , hvis jeg ændrede password i Webmailèn , skulle jeg også ændre det i min outlook ! Så skal jeg love for jeg fik mail`s på Ipad´en Glad humørikon , så nu får jeg travlt med at slette !

Endnu en gang tusind tak for hjælpen !

Med venlig hilsen Torben

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)