Intet betjeningspanel til Homedisk

Nu har jeg bakset med min Homedisk i 14 dage, uden at komme et nærmere en løsning.

Disken var på et tidspunkt 98% fyldt, og jeg har derfor ryddet op og fjernet en masse filer.

Nu skriver ikonet i øverste højre hjørne "fejl" - er altså rødt.

Derfor ville jeg logge ind i betjeningspanelet og gendanne databasen. Når jeg logger ind, så får jeg kun en tom skærm op, og der er både i IE 9/10 og Chrome.

Disken er genstartet 10-15 gange, men stadig uden at jeg kan komme til betjeningspanelet, som iøvrigt altid har virket upåklageligt.

Hvad kan jeg dog gøre ?

Mvh
Kurt

1 Kommentar

Hej Kurt,

Bedre sent end aldrig, jeg håber at du har fået hjælp til problemet, men ellers har jeg et par forslag.

Jeg vil forslå at du starter med at nulstille homedisken, dette gøres ved at holde reset inde til du har hørt 2 små bip. Her efter vil boksen selv køre en nulstilling hvor den fjerner indstillinger men ikke dine filer fra boksen.

Alternativt kan det være en fejl fra Homeboxen til homedisken, så jeg vil forslå at du gendanner homedisken til fabriksindstillinger

Find Reset-knappen (markeret med Reset) på venstre side af TDC HomeBox. Knappen befinder sig i en fordybning, for at undgå utilsigtet aktivering.

Tryk den ind og hold den inde i 30 sekunder med en kuglepen eller en anden spids genstand. Når du slipper knappen vil der gå omkring 15 sekunder inden Homeboxen begynder at gendanne fabriksindstillingen.

Bemærk at dette kan tage nogle minutter.

Hvis dette heller ikke løser problemet, skal du have fat i vores hotline, da det så kunne tyde på at vi skal have en ekspert til at kigge på boksen.

Hilsen Per.

God weekend.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)