Internal Server Error ved skift af valgkanaler | YouSee Community
Spørgsmål

Internal Server Error ved skift af valgkanaler

Jeg har det senest år ikke selv kunne skifte i mine valgkanaler. På min Selvbetjening, står der blot "internal server error" på forsiden, under TV. Klikker jeg under "Skift kanaler", så ryger jeg blot ud af selvbetjeningen.

Jeg har haft ringet et par gange til Yousee og har de har gentagne "oprettet en sag", uden der dog er sket noget.

Er der nogle af jer der har oplevet noget lignende og er lykkes med at få det løst ?

4 Kommentarer

Jeg har samme problem, men har ikke fået det løst. YouSee forsøgte at resette hele min opsætning uden succes.
Omdømme 5
Badge +6
Jeg har det senest år ikke selv kunne skifte i mine valgkanaler. På min Selvbetjening, står der blot "internal server error" på forsiden, under TV. Klikker jeg under "Skift kanaler", så ryger jeg blot ud af selvbetjeningen.

Jeg har haft ringet et par gange til Yousee og har de har gentagne "oprettet en sag", uden der dog er sket noget.

Er der nogle af jer der har oplevet noget lignende og er lykkes med at få det løst ?

Nogle ting er mere ligetil at løse end andre, men har du fået oprettet en sag, bliver der kigget på det, og ligeså snart der er noget nyt, vil du få besked om det. Hvis du er i tvivl, kan du altid tage fat i vores support og høre, hvad status er - så bør de kunne finde den frem. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej

Har samme problem, Er der sket noget i de 2 sager her eller er i også bare på standby!!!!
Omdømme 7
Badge +7
Hej 2757

Hvis du får denne fejl, så skal dit login fejlmeldes individuelt til teknisk support. Det er ikke en generel fejl. Jeg håber dit login virker igen! 🙂

Besvar