Installation af homedisk - ikon på skrivebord

Hej - det er muligt manuelt at sætte adgangen til sin homedisk, via stifinde, men tidligere har jeg brugt et lille program som placerede 2 ikoner på skrivebordet, og som gav lettere adgang til homedisken - hvo finder jeg denne installationsfil ?

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Programmet hedder NetConnector. Og du kan finde installationsfilen ved at følge denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25682

Good luck Glad humørikon

Tak for dit svar, men jeg syntes ikke at det giver adgang til download af "NetConnector" - ??

Den manuelle opsætning kender jeg, men mine vaner er at bruge NetConnector.exe for at få ikonerne på skrivebordet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej stonefox

Netconnector opretter HomeDisken som netværkdsdrev på din pc, således at HomeDisken blandt andet kan tilgås via ikonet "TDC HomeDisk" på skrivebordet.

Ikonet "TDC HomeDisk Medieafspiller" lægges automatisk på Skrivebordet, når HomeDisken installeres, så mit gæt er, at du nok er nødt til at geninstallere HomeDisken for at få begge ikonerne på skrivebordet.

Geninstallation er beskrevet i denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23895

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej stonefox

Du kan også prøve at resette homedisken, du mister ingen data, dvs. billeder, musik og lignende.

Start med at slukke for computeren og følg denne opskrift.

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Ved ikke om det virker, med du kan da prøve.

hilsen Bente

Tak for den fine vejledning til reset osv osv - fornemt!

mvh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)