ingen kontrol med egen mail | YouSee Community
Svar

ingen kontrol med egen mail

• 31 marts 2019
  • 1 kommentar
  • 76 visninger

nu er jeg meget træt af, at betale til noget der ikke virker, vi har af flere omgange forsøgt at få vores outlook 2010 vision til at virke med de mails vi har oprettet ved yousee mail, vi har ved flere support forsøg, førsøgt at afhjælpe vores problem med at outlook ikke kan sende, men godt modtage, jeg er også godt træt af ikke at have nogen som helst kontrol over min webmail, så som at skift passwords m.m

nu ser jeg gerne at vi får det problem løst, syntes jeg betaler nok i forvejen, uden at jeg skal slås med den mail.

og ja der er prøvet med et andet mailprogram, en anden pcer, og ja har kørt jers hjælpe programmer og intet af det virker, så fejlen ligger hos jer, et eller anden sted.

venlig hilsen

kenneth poulsen
icon

Bedste svar af Slangefar 31 marts 2019, 13:39

Dette forum er primært et kunde til kunde forum. YouSee deltager derfor ikke meget. Jeg retter mail password via Mailindstillinger på Mit YouSee. Når man sender via Outlook skal man bruge port 587 med SSL kryptering. Man skal logge på serveren. Brugernavn er din mail adresse og password er det du har valgt.
Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Dette forum er primært et kunde til kunde forum. YouSee deltager derfor ikke meget. Jeg retter mail password via Mailindstillinger på Mit YouSee. Når man sender via Outlook skal man bruge port 587 med SSL kryptering. Man skal logge på serveren. Brugernavn er din mail adresse og password er det du har valgt.

Besvar