Svar

Ingen forbindelse - TDC Mobil Backup


Jeg har problemer med at få TDC Mobil Backup til at fungere. Indtil for ca. 14 dage siden har det fungeret udemærket på min smartphone (HTC One X+). Telefonen har jeg købt i maj 2013.

For ca. 14 dage siden har jeg i TDC-butik fået ændret mit abonnement vedr. TV-pakker til den lille TV-pakke.

Da jeg fik ordrebekræftelse på ændringen fremgik det af TDC's ordre, at mit HomeDisk ville blive slettet.

Dette fik jeg rettet 2 dage senere. Jeg fik en ny ordrebekræftelse, at mit HomeDisk igen var aktivt.

Jeg har mistanke om, at der i forbindelse med de nævnte ændringer er sket noget med min TDC Secure pakke, så fx backup på min smartphone ikke fungerer.

Kan TDC hjælpe mig?

Venlig hilsen

Kurt Henriksen.

icon

Bedste svar af kurthe 10 juli 2014, 18:08

Ja. Det er den app. jeg bruger til back up på min smartphone.

Det lyder jo til at flere har samme problem.

Har TDC et generelt problem med manglende backup på smartphones?

App'en hedder: TDC MobilSikkerhed Backup.

Se original

2 Kommentarer

Hej

Er det app tdc mobilsikkerhed backup du bruger ?

Jeg har nemlig samme problem at sikkerheds kopiering mislykkedes, og det sker også

for min kone's tlf. Begge er Sony andriod tlf.

Vi har ikke ændret noget abbo, så tror det er en generel fejl.

mvh

Tom

Ja. Det er den app. jeg bruger til back up på min smartphone.

Det lyder jo til at flere har samme problem.

Har TDC et generelt problem med manglende backup på smartphones?

App'en hedder: TDC MobilSikkerhed Backup.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)