Svar

Ingen adgang til webmail

Hej
Som anden bruger har jeg heller adgang til webmail siden i går og får en grå side op med et billede af en monitor med tekst "email" og samme tekst som Gerolsteiner (andet indlæg): ""Driftsinformation
Det er i øjeblikket desværre ikke muligt at anvende det website,
du har forsøgt at tilgå, pga. systemarbejde. "

Der er ingen information andre steder på yousee ang dette problem. Hvad gør jeg???

Mvh F Johannsen
icon

Bedste svar af fjohannsen 9 december 2016, 10:09

Fandt løsning: slet cookies under browser indstillinger og åben ny browser. Webmail er så ok igen.

Se original

9 Kommentarer

Fandt løsning: slet cookies under browser indstillinger og åben ny browser. Webmail er så ok igen.
Omdømme 5
Badge +4
Hej fjohannsen,

Det er rigtig godt, at du fandt løsningen på problemet :)

Der var nogle fejl på webmail igår som skulle være løst nu, og hvis man stadig oplever problemer, så bør dit forslag klare ærterne.

Jeg markerer lige dit seneste svar som "bedste svar", så løsningen bliver præsenteret i selve indlægget :)

Tak fordi du vendte tilbage med din løsning - og god weekend!

Vh
Nu er den imidlertid - pokkers gal igen - nu står der fejl 6 du har ikke adgang med login - lige efter at jeg havde adgang med login og nu nytter det ikke at slette historikken.... hvad foregår der egentlig, kunne vi få lidt stabilitet at vi kan arbejde?

hilsener
anyone got an answer to this : Der er ingen webmail knyttet til login, hvilket naturligvis ikke er rigtigt (jeg har kun et login hos yousee og kun denne mail service og kun det login og jeg har intet ændret) , - når jeg sender mig selv prøve mail fra anden konto hos anden udbyder - får jeg blot at vide, at kontoen ikke længere er aktiv - der er ingen svar at hente på denne side eller hos yousee i al information... Hvad stiller man op - har også skrevet til kundeservice, men det tager jo al for lang tid før de svarer. Problemet er jo ekstremt urgent, da alle der skriver mig fra hele verden lige pludseligt får at vide at min konto er lukket og at alle mine forretninger tilknyttet konto på sammen måde bliver blokeret, dette er aldeles omkostningsfuldt - hvem skal dække tabet?
mange hislener
Svend E Kristensen
Hej, Du kan sende mail til YouSee at du vil ændre din adgangskode på din logind side.
Du får en mail, du ændrer adgangskoden og så skulle det være i orden.
5 dages ventetid?
Jeg har jo netop adgang til min konto blot ikke mail - hr welv skiftet kode etc... men intet hjælper - jeg kan ikke se hvordan dit svar skulle hjælpe?
Har selv skiftet kode skulle der stå...
Min hjalp med det samme, uden problemer. Fik også en mail til min Outlook mail om den nye kode.

Jeg havde så ikke problemer med webmail, som fungerede også før. Jeg har problemer med min Outlook på min bærbar efter har måttet starte Windows 10 nogle gange fra en frisk installation.

HÅBER DU FÅR KLARET DIN WEBMAIL IGEN, ELLERS MÅ DU KONTAKTE DEM PÅ YOUSEE IGEN IGEN.
GOD JUL TIL DIG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P