Ingen adgang til mi min webmail!

Jeg har nu i næsten to dage ikke kunne få adgang til min webmail, efter jeg har logget mig ind. Det virker som om, at min mailboks helt er forsvundet, og af driftsinformationen fremgår det ikke, at der skulle være nogen fejl forbundet hermed.

Det er en mailadresse af typen xxxx@mail.tele.dk

Jeg har haft denne mail i snart mange år, og jeg erindrer ikke, at have haft problemer med at få adgan til den i så lang tid. Har andre det samme problem pt? Håber nogen kan hjælpe :-) 

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Martin1974

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Der har været en fejl på webmail, men det er efterhånden et stykke tid siden. Derfor burde du ikke opleve nogen problemer. 

Hvis du fortsat har problemer, er det noget, der skal ses nærmere på, og derfor er den en god idé at kontakte os. Det kan du gøre her: http://tdc.dk/kontakt

/Stefan

Tak for svaret Stefan.

Desværre er problemet uændret; jeg kan sagtens logge mig ind, men jeg kan ikke få adgang til webmailen. Nu har jeg skrevet til jer (og også ringet).

Så jeg håber, at problemet snarligst bliver løst, da der sandsynligvis ligger mange vigitige emails i min inbox, som bør besvares hurtigst muligt.

Halløjsa

Jeg har nu samme problem - hvad har I lavet - Det er først her for i går problemet opstod. (24-03-2015)

Jeg logger fint på "mit TDC" men så plejer jeg at komme ind på webmailen, men der kommer blot en standardside, med adgang til nogle andre muligheder... - jeg har en mail.tele.dk adresse, som jeg troligt betaler en masse penge for hver måned.

Hej,

Har samme problem, virkede fint i går.

Men ingen adgang til webmail i dag.

har også samme problem med min webmail

samme her, logger ind, men kommer ikke videre til min indbakke

øv   vh Peter

Jeg har haft samme problem siden i går aftes. Har ringet ind, og fået oplyst, at man arbejder på sagen. Håber det snart løses.

Jeg går ud fra at det er en fejl fra TDCs side, da jeg oplever præcist det samme; fungerede fint i går den 24/3-2015, men ingen adgang i dag den 25/3-2015...

Jeg har haft samme fejl siden i går. Skal man fejlmelde for at få det rettet?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er nok en god ide at læse andre indlæg inden i poster flere beskeder om at mail ikke virker, eller fejlmelder til TDC.

Indicor: Hvis du har været inde og prøve at logge ind på mail.tdc.dk, har du vel også set denne besked på forsiden til Webmail:

Webmail:Der kan i øjeblikket opleves problemer med webmail. Vi arbejder på at løse problemet.

Så det er vel ikke noge grund til at poste mere? Eller ringe til TDC... de ved det godt Glad humørikon

Venlig Hilsen

Brian

Bklager, men jeg har forsøgt at finde noget om fejlmeldinger, men den du henviser til, kommer ikke frem hos mig, når jeg forsøger at logge på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)