Ingen adgang til mailbox | YouSee Community
Spørgsmål

Ingen adgang til mailbox

  • 15 april 2019
  • 1 kommentar
  • 60 visninger

Aldrig har jeg da haft så mange problemer med en udbyder somYousee. Det er flere gange ugentligt, jeg bliver nægtet adgang til min mailbox. Nogle dage må jeg helt opgive.
De har ingen adgang til denne tjeneste - fejl 6 meldes der!!

Det er da ikke rimeligt.

Hvad kan I gøre ved det?
Har prøvet at ringe, men der er altid kø - det er ret håbløst!

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Kender ikke til nogen adgangsproblemer med at hente mails, men jeg har så heller aldrig anvendt deres webmail, men der i mod altid POP3, så det kunne være du skulle prøve det i stedet for.
Her findes der også et mailprogram der er meget nemt at finde ud af, hvilket er Thunderbird fra Mozilla.

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/serveroplysninger

http://mozilladanmark.dk/

Besvar