Indhold forsvinder i mails

• Deltager
  • 3 kommentarer
Indholdet i mails forsvinder på min ipad/iphone, efter jeg har læst dem. Der står Denne besked er ikke hentet på serveren. 

Problemet er opstået indenfor de seneste dage, opdatering af iOS 9. 

Har nogle vigtige mails, hvad kan jeg gøre? 

5 Kommentarer

Jeg har samme problem: denne besked er ikke hentet fra server. Dette er sandelig et stort problem også for mig, kommer ser mon en ny opdatering. Håber på afhjælpning. Mvh Erna
Har slået mails fra i iCloud, det har hjulpet, men mangler back-up'en. Håber også der kommer en opdatering så mails kan gemmes i iCloud. Vh Ulla 

Hej Ulla
Jeg har læst, at pop-konto ikke fungerer, når pop-konto bruges på både iPhone og iPad, men det er nok den nyeste opdatering, der er synderen.
Mvh Erna
Hej Erna, det med pop3 mail har jeg også læst, men det har fungeret for os på 2 ipad, 2 iphone indtil den nye opdatering kom. Har fået at vide af en TDC medarbejder, at det er iCloud som er synderen, men Appel vil ikke anerkende fejlen, endnu. TDC er i dialog med Appel. 

Mvh Ulla 

Hej Ulla

tak for info om vores problem:" at teksten forsvinder i vores mails". Hvis det er iCloud, der er synderen,

må vi håbe, at Apple snart leverer næste opdatering. Mon det vil hjælpe at sende klage til Apple over vores store problem. Jeg benytter pt min iMac til afsendelse af vigtig post, ærgerligt, ikke god reklame for Apple vedr deres salg af den nye iPhone 6s.  Mvh Erna

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)