Indgående mail i flere ens eksemplarer

Jeg oplever i øjeblikket, at indgående e-mails kommer i flere ens eksemplarer - op til 4 stk.! Jeg benytter Windows 8.1 og MS Outlook. Endvidere har jeg downloaded TDC Mailsupport, som jo opsætter og evt. reparerer min opsætning af mail-konti i Outlook. Hvad kan forklaringen være?

3 Kommentarer

Hej HFJ3000:

Det er lidt mystisk men når du er i din outlook mail så kan du oppe i højre hjørne, se en tandhjul

den åbner du for og der kommer en rude frem, så klikker du på indstillinger så kommer der en masse

tekster frem om hvordan du kan skrive og læse, og forhindre uønsket mail osv men så er der et sted,

hvor der står tilpas outlook.com og så ser du et sted hvor der står regler for sortering af nye meddelser,

men du kan jo også lige læse det helle igennem og se om der skulle være noget der kan bruges, for det

lyder lidt mærkeligt at du får flerer eksemplar i indgående meddelser, så noget tyder på at det er indstillinger som måske skal justeres lidt håber det er noget der kan bruges VH HC21 . Glad humørikon

PS: Giv endlig svar om det var noget:

Hej Hc21 - tak for dit input. Desværre kan jeg ikke se noget 'tandhjul' øverst i højre hjørne i Outlook.

Hej igen HFJ3000:

Når du er i din outlook mail så oppe ved siden af din profilbilled lige lidt til venstre ser du tandhjulet klik

på den så får du indstillinger, den burde værer der for det er den i min outlook mail, for jeg har også

windows 8 i min system.

MVH HC21. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)