Indbakke problemer

Jeg har ikke modtaget mails i webmail indbakken siden igår d. 26-11. Og via andre sider, kan jeg se at jeg burde have modtaget nogle - og plejer at modtage mange hver dag. Jeg kan kun tjekke mails fra arbejde, da vores computer derhjemme er død for et par dage siden. Er der mon driftsproblemer pt.?

Håber nogen kan hjælpe med et svar :-)

8 Kommentarer

Hej Bruckloher

Jeg ved det faktisk ikke. Prøv om du kan finde dit område her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=9

Har du evt. en smartphone, du har åbnet for at se post?

Den kan godt finde på at hente dine mail, og slette dem på webmail, efter hentningen.

Den kan dog sættes til i indstillinger til ikke at slette. 

Roskilde er desværre ikke på oversigten.

Jeg kan åbne både fra arbejdspc og fra telefon, men det er samme indkomne mails jeg ser, med sidste igår.

Hvordan kan jeg gøre noget for at finde ud af hvilke mails jeg mangler at få. Det er ret kristisk.....

På forhånd tak.

Vh

Annette

Hej Annette

hmm - Er din webmail for fuld til at kunne modtage flere mail?

Indbakken må kun have 1000 mails liggende og alt efter om du har kapitatet på 10 MB eller 1 GB, kan det også være det.

På webmail klikker du i venstre kollonne på "Mapper"

Der ser du om det kan være problemet.

Så vidt jeg ved, bliver mails i papirkurven bliver talt med, så tøm papirkurven.

Er din hjemme-pc helt død, eller har du prøvet at åbne en mailklient der?

Har andre prøvet?

Hvis ikke webmail har modtaget dem du mangler, er der ikke noget at gøre, ud over at kontakte dem der har sendt dem, og få dem til at sende igen. Desværre.

Jeg har rigtigt nok 1000 mails, men skulle man ikke kunne have en indstilling der sørger for at slette eller hvordan kan man forhindre sådan noget sker?

Jeg slettede nu et par hundrede, men synes ikke der kommer mails - skal man vente lidt før de dukker op?

På forhånd tak

Kan nu se at der er kommet en mail, som er fra idag og 1 time gammel. Kommer alle dem fra tiden imelem igen?

Hej

Hvis du helt vil undgå det problem, er den eneste mulighed at du selv går ind på webmail og sletter mail i indbakken, (måske en gang om måneden).

Jeg mener at det er når der mangler et par hundrede at der automatisk sendes en mail ud der fortæller dig at din webmail er ved at være fuld. Så det varer sikkert ikke længe før du får sådan en mail igen.

Dem der sender til dig, får også at vide modtagerens postkasse er fuld og at mailen ikke kan leveres.

Dem du mangler kommer ikke igennem. De er tabt.

Du kunne også oprette en gmail(google) , som henter dine mail på webmail. Sæt gmail til at slette meddelelser efter hentning. .

Info fra hjælp i webmail:
Du kan maksimalt have 50 mapper og systemmapper kan maksimalt indeholde 1.000 mails, og du kan maksimalt have 1.000 mails i alt. 

Jeg har samme problemer med indbakken. Den er simpelthen tom siden to dage.

Hej orfeus

Tråden er 3 måneder og markeret som løst. Derfor må jeg gå ud fra at du har læst hele tråden, og så har jeg desværre ikke flere skud i bøssen. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)