Indbakke på 1000 mails

Kære TDC,

Hvem er det der har taget den "fantastiske" beslutning at have en max kapacitet på 1000 mails i Indbakke folderen? Ja, det kan løses ved ca. en gang om måneden at flytte mails ned i en anden mappe, hvorefter man så kan gentage den proces næste gange og næste gang!!

Hvad er lige formålet her? Mails går faktisk tabt! Efter max er nået på 1000, så vil efterfølgende mails aldrig blive modtaget! Og der er jo heller ingen advarsel når man er ved at nå toppen, hvis man kører på en ekstern mail klient såsom Outlook.  Så må man ryde op og flytte mails, hvorefter det virker .. i et månedes tid igen ..

Det her er muligvis den største storm-P opsætning jeg længe har set. Vil I ikke være venlig at se lidt på den her problematik. Tak

Mvh

Morten Meisler

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej meisler

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at det er et kunde-forum du skriver i og at det er andre kunder der forsøger at hjælpe. 

Hvis du er nød til at flytte 1000 mails om måneden kunne det tyde på at du driver et erhverv. Hvis det er rigtigt gættet kunne du overveje at oprette er erhvervabb.  TDC-privat er ikke gerret til at kunne håndtere flere end 1000 i indbakken og jeg tror ikke det tal bliver forandret foreløbig.  Jeg har ikke hørt noget om det.

http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_skyen_itl_office

Hvis du ikke har et erhverv, kunne du løse problemet ved at oprette en gmail, og sætte gmailen til at hente dine mail på webmail. Det er muligt at slette meddelelserne automatisk efter hentning.  Jeg kan ikke huske hvor mange GB mail du må have i gmail, men det er mange.

Jeg tvivler på at flertallet af alm. privatkunder håndterer lige så mange mails som du.  Har du overvejet at købe dit eget domæne, og oprette et webhotel. Jeg kan varmt anbefale one.com, som jeg nu har haft mine 5 mailboxe i gennem flere år - uden problemer og til billig penge.Glad humørikon

Der plejer at komme en advarsel når gransen er ved at være nået. Hvorfor du ikke får en, ved jeg desværre ikke.  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)