IMAP

• dk1
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hvorfor kan jeg ikke bruge IMAP istedet for POP3 for at downloade vores mail? Da vi har flere konti i outlook 2007, så vil vi gerne have, at mails bliver sorteret, når vi henter dem fra webserveren.

hilsen kandi

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan du ikke fordi TDC kun stiller en POP3 konto tilrådighed Blinkende humørikon

Hej dk

Velkommen til tdc-forum.

Ved du godt at det gratis postprogram Windows Live Mail 2011, kan håndtere imap?Glad humørikon

Det er et Microsoft-produkt og har ikke noget med TDC at gøre. Du kan evt. læse om det her.

http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Lidt drillende, men...

Ved du godt at Outlook 2007 kan håndtere IMAP og hvorfor kom Windows Live lige med i svaret?

Det nytter jo ikke noget, at ens e-mail program kan håndtere IMAP, når ens e-mail konto ikke er en IMAP konto.

Alternativet er, at lave nogle regler i Outlook2007, så e-mails fra bestemte afsendere/modtagere ryger i bestemte mapper. Det virker forbavsende ofte (ikke 100% effektivt)

hej jeps-92

Meget glad humørikonMeget glad humørikon

Dagens største brøler. Tak for drilleriet.

Der var jeg lige hurtig nok. Nej selvfølgelig kan man ikke det.

Så er det man tænker: Bedre held næste gang......Bedste.Blinkende humørikon

Har prøvet med regler i outlook 2007, men uden held. det hænger sammen med at POP3 ikke kan håndtere mappe sortering. og TDC's webserver understøtter ikke IMAP!!! og det undrer mig også, at TDC ikke har web  separeret login til hver e-mail adresse. DVS hver gang min datter eller søn logger på webserveren, kan de se hele familien beskeder!!!!!!!!!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du kan godt sette regler op så de bliver soteret i outlook, men det er rigtig at du ikke kan seperer mail adresserne i severen men det er ikke forde det er POP3 men forde du kun har en mailbox med flere i mail adresser tilknyttet. du kan få alså 1 mail med 4 aliaser(andet navn for samme mail adresse).

• Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af ens personlige oplysninger, som spam og scam. Håber der er forståelse for dette. /MajaH
Hej TDC .

Er der noget nyt om understøttelse af IMAP i email? Jeg fik i foråret 2013 at vide at TDC arbejdede på det, og at det ville komme efter sommerferien.

Bent Erik Romose

xxxx @post6.tele.dk

Hej Bent Erik Romose

Det er også mit indtryk, at der arbejdes på, at vi kan få mulighed for at benytte IMAP, men hvornår funktionen bliver frigivet, ved jeg desværre ikke.

Jeg har  ledt på tdc's sider, uden dog at finde noget om emnet.

Noget tyder på at TDC ikke har tænkt sig at følge med tiden...

Jeg bruger Outlook på flere computere og har længe efterlyst IMAP på TDC, ligesom der er mulighed for opsætning i IMAP på live, outlook, google og alle mulige andre mailudbydere - bare ikke TDC. Hvorfor? Uformåenhed? Ligegyldighed? Synes godt nok det er utroligt at en udbyder af den størrelsesorden (og som påstår om sig selv at være helt med på tiden og ville gøre alt for sine kunder) ikke er i stand til at udbyde IMAP på sine mailkonti.

Nå ja, kommer lige i tanker om at man vist godt kan få IMAP - HVIS MAN ER ERHVERVSKUNDE! Så igen må man konstatere at vi almindelige, betalende privatkunder er uinteressante, sikkert en pestilens. Minder mig om en anden tidligere statsorganisation, der er blevet privatiseret, nemlig posten. Som erhvervskunde kan man få muligheder og service, som man som privatkunde må se meget langt efter. Privatkunder er sådan set kun en pestilens, som følger med, mens man hellere vil tjene penge på erhvervskunderne - til sine aktionærer.

Det er bl.a. derfor jeg mener at sådan noget som postvæsen og telefoni/data burde være en samfundstjeneste, som bliver offentligt reguleret og styret, så det netop ikke er os privatkunder, der står med skægget (eller håret) i postkassen, fordi aktionærerne ikke mener der er penge (dividende) nok i os...

Jeg dropper nok helt TDC, gider ikke at betale for så ringe service - og ser man hvad der dukker op på trustpilot om TDC, så er det firma vist ikke meget værd for os private!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)