Kan ikke sende mails med vedhæftede filer

25 Mb. er der på TDC mail til vedhæftede filer og selvfølgelig skal jeg videre sende en med 26 Mb. tilføjede filer. Hvad kan jeg gøre ?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Du skriver "filer"  - altså flere.

Kunne du i stedet sende 2 mail med hver 13 mb vedhæftet ?

Jo, løsningen blev at flå det fra hinanden og sende to mails. Men hvor "smart" er det lige ?

TDC Mail er en meget begrænsende mail tjeneste efterhånden som tiden er gået. "Hvorfor" der er og har været en begrænsning på lige 25 Mb. vedhæftede filer, når andre mail tjenester tilbyder nærmest ubegrænset grafik vedhæftet, kunne være sjovt at vide. Men nu er det blot en dum og unødvendig begrænsning som gør produktet gammeldags og irelevant. Udviklingen fortsætter jo, og det nytter ikke Diktatorisk at sætte en grænse, som alene tiden og udviklingen vil gøre kritisabel. Hvis kunderne så blev informeret om at andre mail programmer nemt tillader nutidige mails, men der drages ingen sammenligning og kunder får ikke advide hvor vigtig den grænse er.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er simpelthen ikke korrekt hvad du skriver....

F.eks. Gmail opgiver også at have en max. størrelse på 25 Mb på vedhæftede filer.

Det har aldrig været meningen at overføre større filer på ved at vedhæfte dem til mails, og den underliggende kommunikationsprotekol er ikke indrettet til at håndtere større filer.

Det er f.eks. meget nemt at anvende et Google Drev, Dropbox ol. til at overføre store filer - og det er den måde man bør anvende.

Vh

Peter

Jeg taler ikke om G-Mail, Outlook eller nogen andre end TDC Mail.

Konkret har jeg TDC Mail ikke G-Mail eller Outlook, addressen på TDC Mail er TDC's addresse og er en lille smart service, hvis man ikke som jeg, ønsker Outlook eller andre. 

Min kommentar er på bagrund af erfaringer med TDC Mail, ingen andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)