Svar

Kan ikke sende mails

Jeg kan se andre har samme problem som jeg.

Her til morgen kunne jeg i min outlook 16 modtage mails men ikke sende mails.

Jeg har prøvet alle de løsningsmuligheder der er beskrevet i forum,men intet hjalp.

Jeg prøvede alle opsætninger jeg kunne finde men intet hjalp.

Jeg ringede til yousee, som bare sendte mig viderer til mailsupport side med et ille program til at teste mit maliprogram, den kunne slet ikke finde min Outlok 16, tror ikke den er sat op til det. Nå men så blev jeg sendt viderer til microsoft fordi problemet skulle ligge der, men det tror jeg bare ikke.

Kan det virkelig passe at yousee ikke kan hjælpe??

MVH

Anne

icon

Bedste svar af molly01 18 august 2016, 07:02

Tak for jeres tid og gode svar.

Det ser ud til det har været en Microsoft opdatering der måske alligevel lavede knas i udgående post, for efter jeg i går fik en ny opdatering fungerer det vist som det skal.

Krydser fingre for det ialt fald :-)

MVH

AO

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
De fleste, ser ud til at få det at virke ved, at slå kryptering fra og bruge port 587. Hvordan står din udgående mail i Outlook 16? Yousee hjælper kun med webmail. Har man egen mail klient skal man selv klare det. Noget tyder dog på, at en "mail server" hos Yousee ikke virker som beskrevet i deres guides, og det kan vi (som kunder) jo ikke gøre noget ved :(

Jeg så denne artikel forleden: http://www.computerworld.dk/art/237771/email-problemer-for-yousee-kunder-knas-med-porte-og-kryptering-i-mail-opsaetning

Jeg benytter ikke selv deres mail-servere, så jeg har ikke opdaget noget.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøv at skrive hvad der står i fejlmeddelelsen.

Tak for jeres tid og gode svar.

Det ser ud til det har været en Microsoft opdatering der måske alligevel lavede knas i udgående post, for efter jeg i går fik en ny opdatering fungerer det vist som det skal.

Krydser fingre for det ialt fald :-)

MVH

AO

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8