kan ikke sende mails

Jeg kan ikke sende mails. Får følgende fejlmelding, når jeg tester systemet: 421 4.7.1(87.57.2.199)htt.

Jeg kan godt modtage mails.

Kan nogen hjælpe

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Fejlen er at der er for mange forbindelser åben.. "fra Google"

Prøv at hente mail opsætnings program her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349

Hej

Jeg har også søgt lidt og hvis det ikke hjælper med at køre mailsupportprogrammet, kunne det være "Spamhaus" der er synderen. 

/t5/Forum-bloggen/Spamhaus-og-Zbot-Fejl-ved-afsendelse-af-post/ba-p/130333

Jeg har samme problem. Har ellers virker i mange år men har ikke kunne sende i dag.

Kan godt modtage. Jeg er ikke andet åbent, og har 50/50 fiber ?

Opgave - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: 421 4.7.1 (178.21.91.91) http://pmaster.tdc.dk/authbl.pl?ip=178.21.91.91'

Hej Ande

I mit forige indlæg foreslog jeg dette:

/t5/Forum-bloggen/Spamhaus-og-Zbot-Fejl-ved-afsendelse-af-post/ba-p/130333

Linket til postmester, som du har sat ind, virker ikke, men det er høfst sansynlig ikke din skyld. Vil du prøve at tjekke din fejlmelding igen.  Står der en apostrof til sidst i linket?

To andre brugere har også den apostrof med, og det kan næsten kun være fordi der i fejlmeldingslinket er sat den (') apostrof. Jeg håber virkelig at du lige vil melde tilbage omkring dette , da jeg så kan melde linket som fejl.

Hej

Er sikker på det må være en fejl i linket så. Jeg har kopieret og indsat det, så har ikke selv tastet noget.

Tak Ande

Jeg har meldt fejlen og håber den vil blive rettet.

Desværre er forum og ie11 indimellem ikke så gode venner, så jeg vil stærkt anbefale dil og andre at bruge Chrome til TDC's sider. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ande

Vi tjekker op på hvad der er sket og får det rettet.

Tak til dig og Maja, for at bringe det frem i lyset 

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)