kan ikke sende mails

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej,

Jeg modtager fint mail på min MS Outlook (Mac version), men kan pludselig ikke sende mails. Jeg får følge nde 

fejlmeddelelse:

Error

----4.7.1 (62.135.228.209) http://pmaster.tdc.dk/authbl.pl?ip=62.135.228.209 Details----Mail could not be sent. Account name: "Privat" Jeg har indtillet asmtp.mail.dk som beskrevet, og har ikke tidligere haft problemer. Kan godt sende mail direkte fra tdc webmail. Mvh Poul

4 Kommentarer

Jeg kan pludselig heller ikke sende mails men modtager fint.(mac)

Har du fundet en løsning?

Hej.

Ved at bruge det link, der er gengivet i indlægget fra pb69 får man en orientering og vedledning til hvad der kan gøres. Husk dog at bruge din egen IP-adresse, den er forskellig for forskellige brugere.

Tak Erik,

Har brugt linket, men det lader til at det foreslåede Kaspersky's Zbot killer er til PC. Findes der er tilsvarende Zbot værktøj til Mac?

Mvh Poul

Hej.

Jeg har ikke kendskab til Mac-computere, men mon ikke computeren kan scannes med andre sikkerhedspakker, som findes til Mac?

Selv om IP-adressen er blokeret behøver det ikke at betyde at det er din computer, der er inficeret. Hvis man ikke har en fast ekstern IP-adresse kan den godt ændre sig.

Ellers må hjælpen komme fra en bruger med Mac-kendskab.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)